dep.igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. november 2008

trolden

Tog en test i går på nette og den viste at jeg igen har en dep. jeg var jo endelig klar over det, men håbe at jeg tog fejl.. men nu har jeg i længer tid først sovet lang ud på natte, haft hjertebanken og bare kunne sove hele tiden, men alligevel ikke.. få da lavet lidt men der er så meget jeg gerne vil nå også....

så nu skal jeg have medicin igen, den første gang var da min søn døde den anden gang for et par mdr siden. jeg var sygemeldte den gang 2 mdr før man fandt den pga personlig probelmer..

jeg tænker så nu, påvirker det ikke barnet at jeg har dep og nu skal på medicin?? kan jeg stadig arbejde eller skal jeg igen have det dårlig med at sygemelde mig?? jeg ved at jeg kan få svarende af læge på torsdag men der er lang tid til...

Hvad vil i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Mathilde

Åh hvor er det dog træls for dig!
Altså jeg mener at man helst skal undgå psykofarmika når man er gravid. Men det er jo op til lægen at vurdere hvad der er bedst at gøre. Jeg ville nok ikke tage medicin med mindre det var yderst nødvendigt. Jeg ville måske søge psykologhjælp eller lign. og se om det kunne hjælpe.
Når jeg har haft depressioner førhen har det hjulpet, at have noget at stå op til. Nu ved jeg ikke hvor svært deprimeret du er, men jeg tror det vil være godt at fortsætte med at arbejde, hvis du kan eller evt arbejde på nedsat tid hvis det er en mulighed. Så er der en mening med at stå op...selvom det er svært!

Jeg ønsker dig det bedste og håber du sammen med din læge kommer frem til den rette løsning for dig.

Tanker fra Mathilde

Anmeld

28. november 2008

trolden

for mig ved jeg at medicin hjælper, så det bliver nok det jeg skal...

ja, jeg må snakke med hende om det, der er jo helle ikke så snart at skulle køre på arbejde 10 km væk hvis man ikke har sovet...

Jeg har selv tænke på at arbejde på nedsat tid, men det vil min økonomi ikke kunne holde til desværre...

Hvis lægen vælger at sygemelde mig må de så god fyre mig?? ikke at jeg ønsker det da der stadig skal mad på bordret

Anmeld

28. november 2008

Diana...

ØvØv det er rigtig trist håber lægen kan hjælpe dig...

Man må ikke fyre en der er gravid... uanset hvad! så du skal bare tænke på dig selv først og gøre hvad du og din krop synes og føles rigtigt.
Hvis du vælger at gå ned på deltid kan du få hjælp fra kommunen så du ikke går så meget ned i løn.

God bedring og held og lykke og husk at passe på dig selv uanset hvad dit arbejde synes.
Knus

Anmeld

28. november 2008

Mca<3

trolden skriver:

Tog en test i går på nette og den viste at jeg igen har en dep. jeg var jo endelig klar over det, men håbe at jeg tog fejl.. men nu har jeg i længer tid først sovet lang ud på natte, haft hjertebanken og bare kunne sove hele tiden, men alligevel ikke.. få da lavet lidt men der er så meget jeg gerne vil nå også....

så nu skal jeg have medicin igen, den første gang var da min søn døde den anden gang for et par mdr siden. jeg var sygemeldte den gang 2 mdr før man fandt den pga personlig probelmer..

jeg tænker så nu, påvirker det ikke barnet at jeg har dep og nu skal på medicin?? kan jeg stadig arbejde eller skal jeg igen have det dårlig med at sygemelde mig?? jeg ved at jeg kan få svarende af læge på torsdag men der er lang tid til...

Hvad vil i???

Undskyld er du sikker på det ikke er normale graviditets symp. du gennemgår .. Jeg sover først meget sent ,, har lidt søvn problemer ,, hjertebanken og er meget meget træt .. alt sammen noget der hører en graviditet til ,,, Jeg er bestemt ikke dep. tværtimod ...
Jeg ville aldrig indtage lykkepiller el. andet mens jeg venter mig god bedring .. knus

Anmeld

28. november 2008

twinboys

3 gangs mor skriver:

Undskyld er du sikker på det ikke er normale graviditets symp. du gennemgår .. Jeg sover først meget sent ,, har lidt søvn problemer ,, hjertebanken og er meget meget træt .. alt sammen noget der hører en graviditet til ,,, Jeg er bestemt ikke dep. tværtimod ...
Jeg ville aldrig indtage lykkepiller el. andet mens jeg venter mig god bedring .. knus

Tænkte jeg også da jeg læste det... Men det må lægen jo vudere på torsdag... Gud der er da længe til torsdag...

Majbritt

Anmeld

28. november 2008

trolden

Desværre er det ikke bare gravid tegn, jeg har haft det sådan i længere tid... desværre..... har bare ikke kunne tage mig sammen til at ringe, det vil ellers være dejlig hvis det bare var det...

her til aften var vi oppe og se julemanden tænde træet, og jeg orke det bare ikke havde meste lyst til at blive hjemme og sove men det er jo også synde for pigerne.... jeg fik ond over det hele...

ja det er der, men lægen kunne ikke før, så mine unger må leve med en træt mor som har en meget kort lunte.. og utrolig ond i rykken....indtil videre

nej jeg ved godt at det ikke er smart at tag piller når man er gravid, men når det er det eneste der hjælper så er jeg jo nød til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.