Ønsker ikke længere at ha min mor med til fødslen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

Jeg er snart 38 uger henne og det er gået op for mig at jeg ikke ønsker at have min mor med til fødslen, da jeg er ret sikker på at hun vil bringe en negativ stemning med pga hendes personlige problemer. Hun har fra starten af taget det som en selvfølge at hun skulle med og hun har kun en enkelt gang spurgt om det egentlig var okay og på daværende tidspunkt havde jeg intet problem med det. I mellemtiden er hun blevet stedse mere og mere negativ og jeg har ganske simpelt ikke lyst til at hun skal være der, for det er vigtigt for mig at det bliver en positiv oplevelse og jeg ønsker ikke at jeg skal tage stilling til hendes følelser mens jeg ligger i et smertehelvede. Min mor har igennem flere år været en af mine bedste veninder (har dog aldrig været ret god til at tage konflikter med hende) men hun har lissom ændret sig og vi er gledet længere og længere fra hinanden.

Jeg er virkelig fortvivlet og trænger til råd om hvordan jeg skal gribe dette an!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

aarhusmor

Kan du nøjes med at få hende til at vente udenfor? For så kunne du sige til hende at hun gerne må vente udenfor imens og så er hun jo en del af det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.