Tegnefilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Mussen2

Kom til at tænke på , da vi snart skal på kør-selv-ferie, hvornår er børn "store" nok til at se decideret film? Pt. er hun vild med at se diverse små tegne film og kan se det i laaang tid hvir hun får lov. Er derfor på jagt efter nye DVD´er til øreturen og tænkte derfor om det var tid til at købe disneyfilm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

charlottekri

min datter var lidt over 2 år da hun kunne sidde og følge med i en rigtig tegnefilm

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Mussen2 skriver:

Kom til at tænke på , da vi snart skal på kør-selv-ferie, hvornår er børn "store" nok til at se decideret film? Pt. er hun vild med at se diverse små tegne film og kan se det i laaang tid hvir hun får lov. Er derfor på jagt efter nye DVD´er til øreturen og tænkte derfor om det var tid til at købe disneyfilm?

altså sådan en film som peter plys er et STORT HIT her hjemme og har været det i flere år... der sker lidt hele tiden og så er ungerne vilde med figurene jo... ved ik rigtig om jeg syntes der er andre disney film som er så fængende... så ville jeg nok holde mig til nogle af alle de forskellig peterplys film der er lavet.... eller tom og jerry den er også super god...

Anmeld

14. juni 2011

Brams

Tror det kommer lidt an på, om man har et forholdsvis roligt barn eller ej

Lærke er 19 mdr. og hun kan godt sidde stille og se en Disney film. Kan anbefale "Aristocats" og "101 Dalmantiner". Også "Peter Plys´ Hafferlaf Halloween" er god.

Vi har alle Disney filmene, men det er ikke ret mange af dem jeg synes hun skal se endnu, så vi kører meget i Pingu, Gurli Gris og Bamses billedbog - de er til gengæld et KÆMPE hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.