Lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Syntes man læser tit herinde at folk flytter,

hvordan får i fingerne i lejlighederne så hurtigt? mig og kæresten har boet i en 2 værelses på amager i jeg ved ikke hvor lang tid, og vi håber at vi får tilbudt en større lejlighed inden lille pigen kommer til verden, det hele ser bare uoverskuligt ud   er 28+2 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

kimfrit

Lede, kigge og søge hver dag og på alle bolig sider du kender

Anmeld

13. juni 2011

wamse

Anonym skriver:

hvordan får i fingerne i lejlighederne så hurtigt? mig og kæresten har boet i en 2 værelses på amager i jeg ved ikke hvor lang tid, og vi håber at vi får tilbudt en større lejlighed inden lille pigen kommer til verden, det hele ser bare uoverskuligt ud   er 28+2 .

Har aldrig boet i en by med boligmangel, og det gør nok en stor forskel 

Anmeld

13. juni 2011

Olivers-Moar

Anonym skriver:

mange boligforeninger har sådan nogle akutlister eller fortrinslister, sådan fik jeg lejligheder. Blandt andet har jeg boet i vægterparken i kastrup.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Olivers-Moar skriver:

mange boligforeninger har sådan nogle akutlister eller fortrinslister, sådan fik jeg lejligheder. Blandt andet har jeg boet i vægterparken i kastrup.

Vi er skrevet op i aab, men kan ikke se noget med akutliste inde på deres hjemmeside?

Anmeld

13. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Gå på dba og boligportalen og tilmeld dig søgeagenten... Så får du en mail hver gang der kommer noget til leje i dit område :-)

Anmeld

13. juni 2011

Olivers-Moar

Anonym skriver:

Vi er skrevet op i aab, men kan ikke se noget med akutliste inde på deres hjemmeside?

du skal ringe rundt til boligforeningerne og presse lidt på så har de tit nogle hemlig hemlig lister

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.