Mindre overskud til barnet når forholdet går sikdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Det forhold jeg er i, igennem 3år, køre bare ikke længere og jeg har planer om at forlade ham.

Der er bare ingen kærlighed tilbage imellem os. og så skændes vi tit. og han laver ikke andet end at brokke sig over alt hva jeg sigerog gør, jeg går hver dag og er negativ når han er hjemme og os når jeg ved han snart kommer.. vi hakker på hinanden.

Nu er det kommet dertil at jeg føler jeg har mindre overskud til min datter, og jeg tror det er pga forholdet.

Det er vel bare et helt klart tegn på at jeg SKAL væk her fra??

Håber nogen kan give et råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Janni.

Jeg vil helt klart søge nye græsgange, livet er for kort til at skændes. Så hvis ikke i kan blive enige, så vil jeg da mene det er løsningen... Desværre 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg vil helt klart søge nye græsgange, livet er for kort til at skændes. Så hvis ikke i kan blive enige, så vil jeg da mene det er løsningen... Desværre 

Tror jeg osse det er, vi kan ikke snakke sammen, og jeg synes jeg har kæmpet med vores forhold længe, men han gider ikke rigtig noget.

Anmeld

13. juni 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Det forhold jeg er i, igennem 3år, køre bare ikke længere og jeg har planer om at forlade ham.

Der er bare ingen kærlighed tilbage imellem os. og så skændes vi tit. og han laver ikke andet end at brokke sig over alt hva jeg sigerog gør, jeg går hver dag og er negativ når han er hjemme og os når jeg ved han snart kommer.. vi hakker på hinanden.

Nu er det kommet dertil at jeg føler jeg har mindre overskud til min datter, og jeg tror det er pga forholdet.

Jeg vil helt klart sige ja... Hvis et forhold på nogen måder kommer til at gå ud over barnet, så er det bare med at stoppe her og nu...

I kan jo også prøve parterapi... Men tror ikke det er noget mange mænd er så vilde med...

Anmeld

13. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Jeg ville stoppe forholdet nu .. Hellere nu end at det skal kører fuldstændig a sporet, og især når man har barn sammen .. Hellere have 2 glade forældre der bor hver for sig end 2 der bor sammen og skændes hele tiden

Anmeld

13. juni 2011

Lone Jakobsen

hvert menneske har en vis portion energi hver dag, så hvis du bruger det hele på at bekymrer dig om forholdet til kæresten, ja så er der bare ikke mere tilbage til datteren, og man bliver pirrelig, træt og sur. hvis du prøver at dække over det med kunstige smil, falsk latter og venten på sengetid.... ja så får du et barn der er utrygt, bange og afventende.

hvad prøver jeg at sige her...... selvfølelig er det ikke fair at din datter skal lide under jeres manglende kærlighed... men kun DU kan tage beslutningen om at forlade ham.

Lone

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

MillePrinsessensMor skriver:

Jeg ville stoppe forholdet nu .. Hellere nu end at det skal kører fuldstændig a sporet, og især når man har barn sammen .. Hellere have 2 glade forældre der bor hver for sig end 2 der bor sammen og skændes hele tiden

Ja det er hårdt med rigtig..

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Jeg vil helt klart sige ja... Hvis et forhold på nogen måder kommer til at gå ud over barnet, så er det bare med at stoppe her og nu...

I kan jo også prøve parterapi... Men tror ikke det er noget mange mænd er så vilde med...

Har før foreslået det, men så stejler han fuldstændig.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hvert menneske har en vis portion energi hver dag, så hvis du bruger det hele på at bekymrer dig om forholdet til kæresten, ja så er der bare ikke mere tilbage til datteren, og man bliver pirrelig, træt og sur. hvis du prøver at dække over det med kunstige smil, falsk latter og venten på sengetid.... ja så får du et barn der er utrygt, bange og afventende.

hvad prøver jeg at sige her...... selvfølelig er det ikke fair at din datter skal lide under jeres manglende kærlighed... men kun DU kan tage beslutningen om at forlade ham.

Lone

Tak for dit svar..

Jeg har det som du skriver der..

Jeg kan ikke mere..

Jeg vil gerne være lykkelig igen

Anmeld

13. juni 2011

de-wett

Anonym skriver:

Det er helt klart et tegn på du skal væk.

Har lige selv været der. tog ud til min mor i fredags og siden da har jeg bare haft overskud til det hele igen også min datter.

Det er skide hårdt og du skal overveje det ret kraftigt inden du gør noget, men er sikker på det valg du tager er det rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.