Tillykke mth1987 med lille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Lou87

.... VICTORIA'S 1 ÅRS FØS'DAG I DAG!!!!!

Håber i får en dejlig dag allesammen...
(og mor ikk græder snot over hendes pige nu er så stor, hihi)

STORTTTT KNUS HERFRA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

roenlund

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

håber i har haft en dejlig dag

Anmeld

13. juni 2011

Noneother

Tillykke med den fantastiske lille dame

Det er bare så urealistisk at se dem blive et år...

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Noneother skriver:

Tillykke med den fantastiske lille dame

Det er bare så urealistisk at se dem blive et år...

Åhhh.. ja ku jeg forestille mig  
Frygter sådan til august når det bliver min egen lille pige..
Det er bare SÅ tæt på allerede.. tiden går allllt for stærkt!

Anmeld

13. juni 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Åhhh.. ja ku jeg forestille mig  
Frygter sådan til august når det bliver min egen lille pige..
Det er bare SÅ tæt på allerede.. tiden går allllt for stærkt!

Det gør den nemlig. Jeg var SÅ glad til bassens 1års. -men jeg måtte godt nok ta´mig selv i at småtude lidt om aftenen, da han var faldet i søvn i mine arme. Det er helt utroligt at se hvor meget de har udviklet sig på det år, der er gået. -men det har jo uden tvivl været det bedste år i vores liv, når alt kommer til alt.

De er jo dejlige de små.
Vi må osse snart få holdt babymøde igen!

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Noneother skriver:

Det gør den nemlig. Jeg var SÅ glad til bassens 1års. -men jeg måtte godt nok ta´mig selv i at småtude lidt om aftenen, da han var faldet i søvn i mine arme. Det er helt utroligt at se hvor meget de har udviklet sig på det år, der er gået. -men det har jo uden tvivl været det bedste år i vores liv, når alt kommer til alt.

De er jo dejlige de små.
Vi må osse snart få holdt babymøde igen!

Det kan jeg godt forestille mig at jeg ville også :-)
Være glad og stolt over min "store" pige, men så når dagen er ved og være omme, være tudefærdig pga det alligevel går en smule for stærkt lige pludselig... hihi.

JA - bestemt.. Vi holdte jo her hos mig i Sorø sidst, så synes bestemt vi skal samles et sted i Slagelse næste gang, så vi skiftes Gruener snakkede om måske godt og ville ku holde og eller skal dig eller Charlotte jo endelig bare slå til, bare det vi får oprettet en ny tråd med nye datoer er jo fint

Anmeld

13. juni 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Det kan jeg godt forestille mig at jeg ville også :-)
Være glad og stolt over min "store" pige, men så når dagen er ved og være omme, være tudefærdig pga det alligevel går en smule for stærkt lige pludselig... hihi.

JA - bestemt.. Vi holdte jo her hos mig i Sorø sidst, så synes bestemt vi skal samles et sted i Slagelse næste gang, så vi skiftes Gruener snakkede om måske godt og ville ku holde og eller skal dig eller Charlotte jo endelig bare slå til, bare det vi får oprettet en ny tråd med nye datoer er jo fint

Jeps. Jeg tager den gerne.. ikke nu, men næste gang i Slagelse, da jeg har en masse ting jeg lige skal have lavet færdig her i lejligheden, så det hele ikke flyder med ufærdige ting.  -Lidt snobbet er man ...

Så hvis Gruener tager den, denne her gang ville det være fiiiint!

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Noneother skriver:

Jeps. Jeg tager den gerne.. ikke nu, men næste gang i Slagelse, da jeg har en masse ting jeg lige skal have lavet færdig her i lejligheden, så det hele ikke flyder med ufærdige ting.  -Lidt snobbet er man ...

Så hvis Gruener tager den, denne her gang ville det være fiiiint!

Det lød som om på hende at hun gerne ville - så jeg kan da li prøve og skrive til hende og høre ad

Og hehe det er helt forståeligt - jeg hader også hvis der roder eller lign når folk kommer

Anmeld

13. juni 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Det lød som om på hende at hun gerne ville - så jeg kan da li prøve og skrive til hende og høre ad

Og hehe det er helt forståeligt - jeg hader også hvis der roder eller lign når folk kommer

Præcis.. Jeg kan slet ikke ha´hvis ikke alt står snore-lige når der kommer andre folk. og de her projekter bli´r bare ved og ved med at blive udskudt. Så nu gør jeg det selv. BASTA. -og så må jeg vel bare lære, hvordan man bruger sådan en boremaskine

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Noneother skriver:

Præcis.. Jeg kan slet ikke ha´hvis ikke alt står snore-lige når der kommer andre folk. og de her projekter bli´r bare ved og ved med at blive udskudt. Så nu gør jeg det selv. BASTA. -og så må jeg vel bare lære, hvordan man bruger sådan en boremaskine

Hehe same here same here..
Prøver også så vidt muligt og holde det i hverdagen, for haaaader når der ellers kommer uanmeldte gæster og ser mit rod griner.

Og jamen det er bare i gang med borehammeren, huller ska du nok få lavet hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.