Blokering - teleselskab...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.533 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Mira0911

Jeg og kæresten har et hold venner som ligger og ringer og sms til en af os hele tiden... Vi reagere slet ikke på noget af det... Har sagt til dem, at vi faktisk ikke er interesseret i dem mere... 

Spørgsmålet er så, kan man selv blokere for numrene på sin tlf både mod sms og opkald eller skal man ringe til selskabet? Jeg har Telmore, lige til hjælp... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

twinny

Min kæreste mener du skal ringe til dit teleselskab...

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Min kæreste mener du skal ringe til dit teleselskab...

Årh... Telmore tager fandmer betaling for at ringe til dem... Grr... 

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jeg og kæresten har et hold venner som ligger og ringer og sms til en af os hele tiden... Vi reagere slet ikke på noget af det... Har sagt til dem, at vi faktisk ikke er interesseret i dem mere... 

Spørgsmålet er så, kan man selv blokere for numrene på sin tlf både mod sms og opkald eller skal man ringe til selskabet? Jeg har Telmore, lige til hjælp... 

Det kommer an på hvilken telefon du har! Min kæreste har en HTC desire og han kan godt blokere folks numre. Men jeg har en HTC Wildfire, og den kan ikke

Men jeg mener også, at man kan kontakte selskabet og bede dem blokere det - hvis du finder ud af det, må du meget gerne opdatere! Jeg har selv Telmore og et nummer jeg ønsker at blokere!

Anmeld

13. juni 2011

twinny

Mira0911 skriver:

Årh... Telmore tager fandmer betaling for at ringe til dem... Grr... 

ARRRHHHH.... Kan du så ikk starte med at skrive en mail til om hva man skal gøre???

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det kommer an på hvilken telefon du har! Min kæreste har en HTC desire og han kan godt blokere folks numre. Men jeg har en HTC Wildfire, og den kan ikke

Men jeg mener også, at man kan kontakte selskabet og bede dem blokere det - hvis du finder ud af det, må du meget gerne opdatere! Jeg har selv Telmore og et nummer jeg ønsker at blokere!

Jeg skriver lige inde på Telmore's fanside på fb... Får så svar fra dem på Tirsdag... Derefter giver jeg dig lige besked.. 

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

ARRRHHHH.... Kan du så ikk starte med at skrive en mail til om hva man skal gøre???

Jeg skriver lige på selskabets fanside på fb... 

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg skriver lige inde på Telmore's fanside på fb... Får så svar fra dem på Tirsdag... Derefter giver jeg dig lige besked.. 

Super, tak for det!

Anmeld

13. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Super, tak for det!

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Super, tak for det!

Telmore kan ikke blokere for numre... Det skal man selv gøre via tlf'n eller truecaller.com der er noget program halløj derinde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.