Skal forkæle mig selv i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2008

lonemus

Så er det i dag jeg skal til kosmetolog/negletekniker og have lavet gelénegle - jeg glæder mig heeeeeeelt vildt
Jeg har ladet mine egne negle gro lidt, så jeg skal blot have lavet en forstærkning

Nå, ville bare lige dele det med jer

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

ekzunz

Godt med lidt selvforkælelse!!! Jeg har selv prøvet det i forbindelse med deltagelse i messer osv. hvor jeg synes jeg skulle være lidt mere præsentabel, og det er bare en god fornemmelse!!

Sidst jeg skulle forkæle mig selv, bestilte jeg tid til en fodbehandling på en kosmetologskole i Hillerød. Det var sommer og jeg havde nederdel på og jeg så frem til at blive nusset om......lige indtil der kom en og sagde "Karsten er klar til at tage imod dig nu" Det var altså lidt nedtur......

God fornøjelse

Rikke

Anmeld

28. november 2008

lonemus

Godt med lidt selvforkælelse!!! Jeg har selv prøvet det i forbindelse med deltagelse i messer osv. hvor jeg synes jeg skulle være lidt mere præsentabel, og det er bare en god fornemmelse!!

Sidst jeg skulle forkæle mig selv, bestilte jeg tid til en fodbehandling på en kosmetologskole i Hillerød. Det var sommer og jeg havde nederdel på og jeg så frem til at blive nusset om......lige indtil der kom en og sagde "Karsten er klar til at tage imod dig nu" Det var altså lidt nedtur......

God fornøjelse

Rikke

Ha-ha....kunne ikke lade være med at grine af dit indlæg...jeg kan lige frem mærke skuffelsen over din fodbehandling - jeg ville også være blevet skuffet Ha-ha..

Min svigerinde er fodterapeut, så hun plejer gerne at ordne mine fødder

Men ja, det er vildt lækkert med noget forkælelse......jeg prøvede sidste jul at få lavet negle for første gang og jeg var rigtig glad for det. De er faktisk meget behagelige at have på og de hverken river eller noget - hvilket jo er praktisk når man har børn

Hav en dejlig dag

Lone

Anmeld

28. november 2008

MorCamilla

Hvor lyder det lækkert med lidt selvforkælelse.. Det skal der også være plads til ind i mellem...

Jeg håber at få får en go tur og bliver tilfreds med resultatet...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.