Sygt barn uden diagnose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2011

Tino's Mor

Hej.. Jeg er mor til Tino på 7 måneder.

Da han var 21 dage var første gang vi var indlagt med ham, symptomerne var opkast og at han blev helt apatisk. Vi kom først på børneafdelingen med ham klokken 21 hvor de tog en masse blodprøver på ham. Jeg ville ikke rigtig tro på at der var noget rigtig galt med ham, men var alligevel rigtig bange.

Klokken 2 blev jeg vækket af 2 sygeplejersker og en læge der sagde at jeg skulle pakke alle hans ting for vi skulle ned på intensiv med ham så de kunne holde øje med ham hele tiden. Jeg brød bare sammen det kunne ikke passe at der noget så voldsomt galt med ham. Da han kom der ned lagde de drop på ham og satte en måler på han der kunne måle hans hjerterytme og ilt mætning.

Heldigvis gik det godt med ham og vi kom op på neonatal afdelingen med ham efter 2 dage. Han var på pencilin i 16 dage for de fandt ud af at han havde en urinvejsinfektion og han fik stadig drop. Lægerne sendte blodprøver til københavn og svarene lød på at han hans salt balace, væske balance og hormon balance var helt forkerte men de anede ikke hvorfor.

Vi blev udskrevet et par gange fordi at han fik det bedre og hans blodprøver så bedre ud, men der gik højst 2 dage der hjemme før han kastede så meget op at vi måtte indlægges med ham igen

Vi fik aldrig svar på hvad han fejlede. Det er bare så fustrende at stå som mor og ikke ane hvad ens barn fejler. Lægerne gjorde virkelig alt for at finde ud af hvad det var men der kom aldrig nogle svar på det.

De næste 3 måneder røg han ind og ud af sygehuset med en masse andre sygdomme som influenza, RS virus og vejrtrækningsproblemer.

Jeg har bare brug for at fortælle min historie og finde en anden mor som også har prøvet ikke at få svar.

Heldigvis er han sund og rask nu men det er bare stadig hårdt ikke at have et svar. Jeg er jo også bange for at der sker igen når jeg engang skal have et barn mere.

Kram fra: En meget bekymret mor der gerne ville have haft et svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

sandratobias

Puha lyder ikk rart.. Har ikk selv prøvet det, men ville da ikk gå uden og give dig en 

Anmeld

12. juni 2011

Tino's Mor

Tak skal du have..

Anmeld

13. juni 2011

Koen.

ååh.. Uvidenhed er det væreste der findes Godt han er ovenpå har selv en datter på 14 mdr som vi kæmper med(laaaaang historie) så ved hvordan det føles ikke at få klarhed!

Anmeld

13. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

Ja, det er ikke sjovt ikke at kunne få en diagnose.

Vi har Liam på snart 2 år og går også stadig og venter på en diagnose. Han har stort set ikke vokset siden han blev 1 år, og har samtidig nogle andre problemer og ingen aner hvad der er galt.

Så jeg kender alt til uvidenheden. Kram til dig

Anmeld

13. juni 2011

MomInTheMaking

13. juni 2011

Tino's Mor

RIKKE & LIAM: Ja det er super træls ikke at vide hvad der er galt. Men det lyder da også underligt at han ikke er vokset det må da også være fustrende for jer.

MOM IN THE MAKING:

Anmeld

13. juni 2011

Tino's Mor

TANJA: Ja det er bare så hårdt.. Går det okay med hende nu ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.