hjælp til nogle ca. tal? pleace?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

lillekylling

hejsa de damer..nu ved jeg godt man ikke kan regne med andres løn osv.og der er jo også person fradrag og fradag i hus osv..

men til jer kvinder, hvis mænd får 170kr i timen? altså omkring 27000 før skat..hvad får jeres mænd udbetalt..altså jer der har fradrag i lån som hus og bil?=

selvfølgelig bare ca tal..

håber i vil hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

astridt

jeg vil tro det er ca 16000-17000 kr, men det kommer jo an på hvor meget lån man har!!! (Med tallet her har jeg regnet med et fradrag på 3700)

Du ganger lønnen med 0,91 (am-bidrag), så minusser du fradraget (ca 3700) og ganger du med 0,6 (for at trække skatten fra -her 40%), til sidste ligger du de 3700 til igen! Det bliver lidt over 16000 kr!

Håber det hjælper lidt

Anmeld

12. juni 2011

ano14316

hvaa.. skal det være mænd?

jeg tjente i sidste måned 27200 og havde 16600 udbetalt. 
Jeg skylder ikke i hus, men har lån for ca. 200.000

Du må gerne se min lønseddel hvis du vil, men den er lidt indviklet, da vi har flex benifit og jegh ar holdt noget ferie uden løn (alt dette er fratrukket de tal jeg har skrevet) 

Anmeld

12. juni 2011

lillekylling

tusinde tak for svar..dog tror jeg fradraget er højere end 3700..kan det passe at jeg husker det faktisk er en del højere?

hehe nej også kvinder selvfølgelig okay tusinde tak.men der også forskel på  om det fradrag i hus eller f.eks forbrugslån/billån..

men det hjalp da lidt

Anmeld

12. juni 2011

Den lykkelige

Vi har fælles gæld på ialt 1.575.000 han tjener 160 i timen og får ca 8300 udbetalt..  Men det afhænger jo af hvor høje ens renter er osv.. men bare så du ca kan se..

Anmeld

12. juni 2011

lillekylling

lillekylling skriver:

tusinde tak for svar..dog tror jeg fradraget er højere end 3700..kan det passe at jeg husker det faktisk er en del højere?

hehe nej også kvinder selvfølgelig okay tusinde tak.men der også forskel på  om det fradrag i hus eller f.eks forbrugslån/billån..

men det hjalp da lidt

men det hjalp da lidt

Anmeld

12. juni 2011

lillekylling

hvad skal man ind under på skat.dk for at se sit personfradrag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.