åh nej mors lille hvips

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

ej det da forfærdeligt  

hvordan kunne det da også lade sig gøre ? 

jamen jeg tror at det sker når hun sætter sig op på wcet... så flytter brædtet sig og så niver den hendes lår LIGE under ballerne fast mellem brædtet og wcet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Stiner

Stakkels pige!

Du må da prøve at stramme brædtet - det kan man gøre på undersiden bagerst helt henne ved cisternen, der sidder en skrue på hver side - så det ikke kan flytte sig. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er det enten i stykker, eller også passer det slet ikke til toilettet! Så må du finde ud af, hvad toilettet hedder (det står vist ET eller andet sted på det) og så købe et brædt, der passer til. I byggemarkeder hænger der gerne en oversigt, hvor man kan se, hvilke brædt der passer til de enkelte toiletter - ellers må du spørge! Det er IKKE svært at skifte!!

Anmeld

13. juni 2011

baby012

aya-zia skriver:

jamen jeg tror at det sker når hun sætter sig op på wcet... så flytter brædtet sig og så niver den hendes lår LIGE under ballerne fast mellem brædtet og wcet...

Av

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Stiner skriver:

Stakkels pige!

Du må da prøve at stramme brædtet - det kan man gøre på undersiden bagerst helt henne ved cisternen, der sidder en skrue på hver side - så det ikke kan flytte sig. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er det enten i stykker, eller også passer det slet ikke til toilettet! Så må du finde ud af, hvad toilettet hedder (det står vist ET eller andet sted på det) og så købe et brædt, der passer til. I byggemarkeder hænger der gerne en oversigt, hvor man kan se, hvilke brædt der passer til de enkelte toiletter - ellers må du spørge! Det er IKKE svært at skifte!!

ja jeg har prøvet at stamme skrugerne så tror sku jeg skifter det ud... for det virker ihvertfald ikke... hun har bare lagt på sofaen hele dagen og da vi var ude og handle var hun i barnevognen (hvilket hun er ALT for stor til)... det er først nu hun sådan er begyndt og gå lidt rundt igen

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

gravid20 skriver:

Av

ja av... hun har virkelig også ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.