Blærebetændelse... Igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg havde blærebetændelse for ca 14 dage siden og fik en hel pakke sulfa...

Men nu niver og svier det altså igen..

Kan man godt løbe ind i det så hurtigt efter igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Sophia'smor

det kan man sagtens, jeg nøjer meget med blære betændelse, men til sidst kan du ikke mærke det, & så kommer der nogle smerter som er helt ulidelige, desværre, men rigtig god bedring,

Anmeld

12. juni 2011

ano14316

Bare et rigtig godt tip jeg engang fik af en læge, og som jeg slet ikke kan forstå at alle ikke har fået at vide. 

Når man har haft sex, skal man gå ud og tisse, fordi der kan blive skubbet bakterier op i urinrøret, som giver blærebetændelse. når man tisser, så skyller man urinrøret rent igen. 

Så simpelt, og det har virket vildt godt for mig, døjede ellers meget med blærebetændelse, men har kun haft det få gange siden min læge sagde det, tror det er 6 år siden. 

for at det vil virke lige så godt for andre

Anmeld

12. juni 2011

twinny

Jeg døjer ekstremt meget af det...  Min læge sagde jeg skulle spise en antibiotika pille efter sex hver gang.. og det hjalp..

Anmeld

12. juni 2011

anjamichell@gmail.com

Jamen jeg har ikk haft noget sex i lang tid. :-s

Anmeld

12. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anjamichell skriver:

Jeg havde blærebetændelse for ca 14 dage siden og fik en hel pakke sulfa...

Men nu niver og svier det altså igen..

Kan man godt løbe ind i det så hurtigt efter igen??

Jeg begyndte lige pludselig at lide af det .. og gjorde det i nogle år .. Det kunne komme fra det ene sek. til det andet, og så fik jeg antibiotika, og væk var det i et par dage, og så kom det igen.. og selv om jeg gjorde som lægerne sagde,
 dvs. jeg tørrede mig bagud, dvs. mod numsen, for ikk at få numse bakterier in i urinrøret,
gik på toilet efter sex,
rejste mig efter jeg var færdig og gik lidt rundt og satte mig igen for at blive helt færdig, og sørgede for aldrig at holde mig særlig længe   hjalp det ikk på mig ..

Men efter jeg har født har jeg måske haft det 2 gange  dvs på 8 mdr.

Anmeld

12. juni 2011

MissTooze

Jeg havde faktisk blærebetændelse mere eller mindre hele min graviditet, har aldrig haft det før eller siden, tog mit antibiotika som jeg skulle men alligevel kom det tilbage få uger efter hvergang. Det ente med at jeg fik nyre/bækken betændelse og røg ind og ud af hospitalet de sidste par måneder af min graviditet. Håber at du slipper helt efter denne omgang, for ønsker ikke for nogen at de skal igennem det smertehelvede jeg var i tilsidst!

Anmeld

13. juni 2011

mahanna

hejsa jeg har haft meget blærerbætendelse, men her i mends jeg har været gravid, fortalte min læge mig at jeg skulle drikke tranebær saft bare 1 glas om dagen eller spise tranebær tabeletter som kan købes rigtig mange steder, da tranebæren går ind og ødelægger 80 % af de tænder som blærerbetændelse baktererne sætter sig fast med, og jeg har ikke haft det siden min læge sage det og har selv undersøgt det lidt og der er rigtig mange som det hjælper på.

Håber at det kan hjælpe på dig så du ikke får det igen

knus fra

Mahanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.