Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ihh hvor er hun skøn. Stort tillykke med 1 år Malou.
Ihh hvor er hun skøn. Stort tillykke med 1 år Malou.
Tusind tak søde dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Hihi... tak Nu ser vi frem til juleaften hvor hun muligvis kan forstå det.
Hihi... tak
Nu ser vi frem til juleaften hvor hun muligvis kan forstå det.
Kan jeg sørme godt forstå. Det bliver såååå hyggeligt
Janni. skriver: Kan jeg sørme godt forstå. Det bliver såååå hyggeligt
Ja ikke? Hun fattede ikke en meter af gaverne denne gang, desværre. Men det gjorde mor haha!
Zette skriver: Ja ikke? Hun fattede ikke en meter af gaverne denne gang, desværre. Men det gjorde mor haha!
Er sikker på at moderen hyggede sig med gaverne Og så er det jo ikke så ringe endda alligevel
gud er det allerede 2 år siden? hrmmmm... nej var det ikke sdste år?
gud er det allerede 2 år siden?
hrmmmm... nej var det ikke sdste år?
Nix! 25.06.09! Det er en dato der er printet ind i min hukommelse af flere årsager! Den hvide stjerne er der fordi der var en stjerne der blev tændt: Carla blev født. Og den sorte fordi der var en stjerne der blev slukket: MJ døde
michella80 skriver: Nix! 25.06.09! Det er en dato der er printet ind i min hukommelse af flere årsager! Den hvide stjerne er der fordi der var en stjerne der blev tændt: Carla blev født. Og den sorte fordi der var en stjerne der blev slukket: MJ døde
ååh flot! og meget symbolsk... <3
Zette skriver: Kuk kuk - jeg har ikke min tlf. Den er i KBH, men jeg har ladet mig fortælle du har skrevet en sms til mig Og tak selv dejlige
Kuk kuk - jeg har ikke min tlf. Den er i KBH, men jeg har ladet mig fortælle du har skrevet en sms til mig
Og tak selv dejlige
Malini skriver: ååh flot! og meget symbolsk... <3
Tak. Og ja den betyder meget for mig! Det er simpelthen SÅ underligt at lige netop JEG føder den dag han dør. Har været fan siden jeg var 5år
Malini skriver: Ellers må hun i træning allerede nu Hvor langt har du til termin?
Ellers må hun i træning allerede nu Hvor langt har du til termin?
Jeg har termin 19. september...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128