En god dag blev på 10 min til en ØV dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

An&Jo

Simone J skriver:

Har sagt det til ham, men jeg kan jo ikke gøre noget.. Kan jo ikke ringe efter en til dem, jeg ikke ved præsic hvor de er

jeg har vildt ondt af dig over det her, det er ikke sjovt at sidde derhjemme i sådan en situation..

men hvis din kæreste vælger ikke at ringe 112 er jeg faktisk på randen til at kalde ham uansvarlig (misforstå mig ikke) for jeres barn skal undersøges, og det skal han for den sags skyld også..

der kan være sket så mange usete ting, og han ved ikke hvor meget barnet har "rykket" sig frem i autostolen (som jeg går udfra hun sad i) med hovedet, for det har han højst sandsynligt ikke set..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Simone J

An&Jo skriver:

jeg har vildt ondt af dig over det her, det er ikke sjovt at sidde derhjemme i sådan en situation..

men hvis din kæreste vælger ikke at ringe 112 er jeg faktisk på randen til at kalde ham uansvarlig (misforstå mig ikke) for jeres barn skal undersøges, og det skal han for den sags skyld også..

der kan være sket så mange usete ting, og han ved ikke hvor meget barnet har "rykket" sig frem i autostolen (som jeg går udfra hun sad i) med hovedet, for det har han højst sandsynligt ikke set..

Han har lige ringet og sagt at de tager på skadestuen..
Han har aldrig været udefor en ulykke før, så han har glemt at fortælle mig det hele og kunne heller ikke helt huske hvad han havde sagt til hende fra falck i telefonen.

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Simone J skriver:

Han har lige ringet og sagt at de tager på skadestuen..
Han har aldrig været udefor en ulykke før, så han har glemt at fortælle mig det hele og kunne heller ikke helt huske hvad han havde sagt til hende fra falck i telefonen.

Han er helt sikkert i chok, og det er jo klart.. hvem ville ikke være det..

Jeg håber ikke at han kører ind på skadestuen selv, for det tror jeg bestemt ikke er smart.. Men er glad for at de tager ind og bliver undersøgt..

Anmeld

12. juni 2011

Anette&Sophia

Simone J skriver:

Har bare lige lyst til at skrive og fortælle om, hvor hurtigt alt ting bare ændre sig 180 grader på ingen tid. Fra at jeg havde en rigtig god dag til et tomt hoved.

Sidder og skal til eksamen på onsdag, så kæresten var så sød at tage hjemme fra i dag med vores datter så jeg kunne få arbejdsro, så vi alle sammen kunne slappe af sidst på dagen uden jeg vil skulle læse.

For en lille time siden ringede han og sagde at han kørt og vil være hjemme omkring kl.18, der går ikke mere end 10 min og så ringer han igen og fortæller han ikke kommer hjem lige forløbigt, da han er kørt galt! Nu venter de på falck som først kan være der om 1½ time..

Hvor ville jeg bare ønske at jeg kunne spole tiden tilbage!

Sidder og er lidt i chok og kan sletter ikke finde ud af noget. Stod og var lige begyndt på aftensmaden, det står stadig som det gjorde da han ringede. Er hel tom inden i og ked af det

trist nyhed, men så længe han selv kunne ringe og fortælle dig det er det nok ikke slemt :-)

Anmeld

12. juni 2011

Simone J

An&Jo skriver:

Han er helt sikkert i chok, og det er jo klart.. hvem ville ikke være det..

Jeg håber ikke at han kører ind på skadestuen selv, for det tror jeg bestemt ikke er smart.. Men er glad for at de tager ind og bliver undersøgt..

Jeg mødes med dem på skadestuen hvor han bliver kørt hen..

Men det har da lige ændret alle ens planer

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

Det er jeg ked af at høre, håber de er ok! 

Anmeld

12. juni 2011

An&Jo

Simone J skriver:

Jeg mødes med dem på skadestuen hvor han bliver kørt hen..

Men det har da lige ændret alle ens planer

Jeg håber virkelig at de begge er helt uskadte og der heller ikke er nogle skjulte ting med dem..

Jeg ved bare hvor vigtigt det er at blive undersøgt ordentlig.. bøder jo selv for det idag.. :/ jeg havde mere travlt med at komme hjem til min søn og holde hans første jul end at blive undersægt ordentligt..

men rigtig god bedring med dem, håber virkelig for alt i verden at der ikke er sket noget med nogen af dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.