Pga hans mor, er lige komme hjem derfra og hun taler til os som var vi 10 år. Vi er 24 og 27 har en søn på 5 mdr.
Hun synes ikke det er nok at se J en gang om ugen, vi har jo altså andet at give os til end at besøg dem hele tiden, har sagt pænt til hende flere gange at jeg ikke synes det er fair, min mor bor 200 km og sætter pris på de gange hun så ser J. Hun er altid nervøs for at vi ikke kommer igen, hun siger 100 gange på de timer vi er der, kommer i snart igen, ved godt at hun gerne vil se ham, men hvorfor kan hun ikke bare være glad for at vi lige har været det i 6 timer, i stedet for at tænke på hvornår vi kommer igen.
Hun spørger ikke om vi vil noget, men forventer bare at vi deltage fordi hun synes vi skal det. Har flere gangs snakket med kæresten om det, men han er bange for at sige noget.
Jeg er en lidt stor pige og er igang med kampen mod kiloene, ikke noget jeg reklamere med, men hun kommer tit med kommentar om min vægt, at hun kender nogen som aldrig blev tynde efter børn og at jeg jo er en ret stor pige, jeg bliver så ked af det og gal, for det er fandme at gå over min grænse - ved det jo godt selv, men der er jo ingen grund til at smide salt i såret!
Ville I tage en snak med svigermor eller?
Anmeld