Ostehaps --> Ny graviditet?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Mor Christa

F*ck... Sidder lige her og kigger på min dejlige søn, Victor på 6 måneder.. Sad lige og tænkte hvor skønt det er at jeg har fået ham, og hvor højt jeg elsker ham.. Alt dette imens det går op for mig at jeg lgie har spist en hel pakke ostehaps......
Var der noget jeg var afhængig af under min sidste graviditet var det altså ostehaps! Og jeg har på ingen måde haft lyst ti ldem siden min graviditet...
Var så nede og handle med Victor i dag, og har købt en pakke ostehaps.. Tænkte ikke lige videre over det... Og nu har jeg altså spist det hele ......
Ehm.... Må ærligt indrømme jeg er lidt freaked out lige nu!

Er der nogen af jer der har oplevet at være afhængig af de samme ting i jeres graviditeter?
Håber I forstod spørgsmålet, vidste ikke lige hvordan jeg skulle formulere det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

december-babyen

Ret spookey  Gad vidst om du er gravid igen uden at vide det?

Da jeg var gravid gik jeg amok i piratos og andet salt lakrids...efter graviditeten har jeg slet ikke haft lyst til sådan noget men nu hvor jeg er gravid igen kom lysten over mig og gik amok i tyrkiske peber og salt lakrids.

Kæresten og min mor måtte "true mig" til at trappe ned så nu har jeg kastet mig over blommer

Anmeld

12. juni 2011

Mor Christa

december-babyen skriver:

Ret spookey  Gad vidst om du er gravid igen uden at vide det?

Da jeg var gravid gik jeg amok i piratos og andet salt lakrids...efter graviditeten har jeg slet ikke haft lyst til sådan noget men nu hvor jeg er gravid igen kom lysten over mig og gik amok i tyrkiske peber og salt lakrids.

Kæresten og min mor måtte "true mig" til at trappe ned så nu har jeg kastet mig over blommer

Haha !!
Ja - det er jo det jeg sådan går og tænker lidt på ... Om jeg nu kan være gravid.. Fatter det bare ikke lige så, fordi vi bruger kondom + p piller herhjemme ;P Så ja.. Ehm.. Bum bum..
Har virkelig fået kvalme af tanken ved ostehaps indtil i dag.. Puuhh.....

Uh, elskede også blommer under min graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.