Gravid og badeland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.321 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

december-babyen

Ja måske lige et dumt spørgsmål men jeg er 12+2 henne imorgen hvor vi skal i badeland men nu er jeg blevet usikker på om jeg overhoved må gå i badeland når jeg er gravid?

Nogen som har viden på dette område de vil dele med mig inden imorgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Mor Christa

Ja ja ja ja ja jaaa du må
JEg lavede ikke andet end at være i badeland/svømmehal da jeg var gravid. Det er bare SUPER at ligge og flyde rundt med mavse på Især i varmvandspoolen ;D .. Så go for it!

Anmeld

12. juni 2011

th

december-babyen skriver:

Ja måske lige et dumt spørgsmål men jeg er 12+2 henne imorgen hvor vi skal i badeland men nu er jeg blevet usikker på om jeg overhoved må gå i badeland når jeg er gravid?

Har også været meget i vandet, så tag bare afsted, det eneste jeg ville springe over er boble badet, da der kan være bakterier i.

God tur.

Anmeld

12. juni 2011

december-babyen

Det er jeg glad for at høre for kæresten og min søn presser mig for vildt til at tage med

Lider godt nok meget af kvalme så håber jeg kan overskue det

Anmeld

12. juni 2011

HeidiØ

december-babyen skriver:

Helt sikkert!! Bad endelig, for søren da!  Svømning er jo også skide godt når du kommer længere (siger en der BURDE gå igang med det nu).. Men ja, som de andre siger: glem boblebadet pga. bakterier!

Anmeld

12. juni 2011

chael

december-babyen skriver:

Ja da, man må gå i svømmehallen og badeland og på stranden.

Jeg var da ihvertfald både i lalandia da jeg ventede min datter, der var jeg i uge 20. Og i svømmehallen da jeg ventede min søn, der var jeg i uge 30.

Der er jo lukket op til baby

*Camilla 24+4

Anmeld

12. juni 2011

th

december-babyen skriver:

Det er jeg glad for at høre for kæresten og min søn presser mig for vildt til at tage med

Lider godt nok meget af kvalme så håber jeg kan overskue det

vil faktisk sige at de første måneder hvor jeg havde meget kvalme, var der ikke noget bedre end bare at ligge i det kolde vand, var så dejligt...

Håber I får en god tur

Anmeld

12. juni 2011

HeidiØ

chael skriver:

Ja da, man må gå i svømmehallen og badeland og på stranden.

Jeg var da ihvertfald både i lalandia da jeg ventede min datter, der var jeg i uge 20. Og i svømmehallen da jeg ventede min søn, der var jeg i uge 30.

Der er jo lukket op til baby

*Camilla 24+4

Hva søren.. det er da min sms-makker! Hejhej du!

Anmeld

12. juni 2011

chael

HeidiØ skriver:

Hva søren.. det er da min sms-makker! Hejhej du!

Nå for søren da, kunne ikke lige genkende dig, på et andet nick

Men hejsa SKal du i badeland??

*Camilla

Anmeld

12. juni 2011

HeidiØ

chael skriver:

Nå for søren da, kunne ikke lige genkende dig, på et andet nick

Men hejsa SKal du i badeland??

*Camilla

Ja, jeg genkendte jo dit billede - jeg har lavet snigeren og ha både andet nick OG billede på! Haha!

Årh, det gad jeg nu godt - her i Hedehusene har vi kun en kedelig svømmehal hvor jeg om formiddagen kan ligge og pjaske lidt rundt med de ældre og om eftermiddagen med alle ungerne fra fritteren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.