Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

MariaJ

Jeg overvejer at købe en helt enkel klapvogn til at tage med på ferie til sommer. Vi har i forvejen en Emmaljunga combi som vi har rejst meget med, men lige i det her tilfælde bliver den for stor.

Vognen skal ikke fylde ret meget, gerne kunne lægges ned i ryggen, gerne have en slags kaleche/skærm og ikke have de allermindste hjul. Den skal ikke ligefrem være terrængående, men da vi skal have den med ud på landet, ville det være dejligt hvis man i hvert fald kan bruge den på en grusvej/jordvej eller lignende. Det er ikke sikkert vi kommer til at bruge den så meget (da vi jo også har Emmaljungaen), så prisen betyder en del.

Jeg har set på en model, der hedder ABC design Giro, og den ser  ok ud. Hjulene er dog ret små, men det er de måske altid på denne type paraplyklapvogne?

Hvad har I og er der nogen, der kan anbefale en god og rejsevenlig model? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Mathilde

Jeg vil gerne anbefale en Mia Moda Veloce. Vi fandt den til 800kr sat ned fra 1400!

Vi har lige haft den med til Tyrkiet og vores datter var rigtig glad for den. Hun sov godt i den. Ryggen kan lægges næsten helt ned og der er nogle gode hjul på som er lidt større end på mange andre rejseklapvogne. Vi er meget tilfredse og så er den jo ikke så dyr.

Mener vi fandt den her www.barnevognshuset.dk

Anmeld

13. juni 2011

MariaJ

Tak for tippet . Den var jeg ikke stødt på før. Det ser ud til at den minder en del om ABC design giro'en, som jeg havde set på før, men hjulene ser lidt grovere ud, som du også siger.

Kom gerne med flere forslag allesammen.

Anmeld

15. juni 2011

minna

Hejsa Jeg vil anbefalde ABC Design Giro super god en. Vi har købt den.

Babyfutten.dk

Anmeld

15. juni 2011

Malthesmoar

Harald Nyborgs el Jem&Fix, har vi været SUPER glade for

Anmeld

16. juni 2011

MariaJ

minna skriver:

Hejsa Jeg vil anbefalde ABC Design Giro super god en. Vi har købt den.

Babyfutten.dk

Det lyder godt. Hvad synes I om hjulene? Jeg læste et eller andet sted at man nok ikke skulle regne med at gå på andet end asfalt med den. Det bekymrede mig lidt, for vi skal have den med til et hytteområde i Sverige, hvor jeg er ret sikker på, at vi kommer til at gå en del på jordvej eller lignende. Altså vi skal ikke ligefrem på trekking med den, men vi skal jo helst kunne bruge den til at komme rundt.

Anmeld

16. juni 2011

MariaJ

Malthesmoar skriver:

Harald Nyborgs el Jem&Fix, har vi været SUPER glade for

Ok. Det var jo også et tip. Hvad har I givet for klapvogne der? Er de billigere end de ca 1000 kr, som både ABC giroen og Mia Moda Veloce koster?

Anmeld

16. juni 2011

Malthesmoar

MariaJ skriver:

Ok. Det var jo også et tip. Hvad har I givet for klapvogne der? Er de billigere end de ca 1000 kr, som både ABC giroen og Mia Moda Veloce koster?

Ja vi har brugt den som hverdags vogn også

mener der er 499-599,-

mvh

Anmeld

16. juni 2011

MariaJ

Malthesmoar skriver:

Ja vi har brugt den som hverdags vogn også

mener der er 499-599,-

mvh

Det er jo bestemt værd at se efter. Tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.