Øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

LouiseBreinholt

Øvvvv, begynder så småt at gå over til flaske, han bliver ikke ordentlig mæt længere når jeg ammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Jakob'sMor

LouiseBreinholt skriver:

Øvvvv, begynder så småt at gå over til flaske, han bliver ikke ordentlig mæt længere når jeg ammer

Det måtte jeg også, bare tænkt på at det er bedst han bliver mæt. Ved det er hårdt

Anmeld

12. juni 2011

LC

Jeg ammede min datter i 2½ måned efter hun var begyndt på flaske fordi vi købte nogle flasker med lidt hårdere sutter på, så hun ikke bare synes det var nemmere at få en flaske.

Det var måske en ide, for stadig at hold egang i amningen.

Dem vi brugte var pigeon wide-neck flasker i glas, de kan fåes i bla. babysam.

Anmeld

12. juni 2011

LouiseBreinholt

Jakob'sMor skriver:

Det måtte jeg også, bare tænkt på at det er bedst han bliver mæt. Ved det er hårdt

Ja, det er helt klart det vigtigste. Det er bare træls, når man gerne vil Hvor længe ammede du?

Anmeld

12. juni 2011

Jakob'sMor

LouiseBreinholt skriver:

Ja, det er helt klart det vigtigste. Det er bare træls, når man gerne vil Hvor længe ammede du?

1.5 mdr. Og så oven i blev jeg indlagt og kom i fuld narkose så forsvandt det helt

Anmeld

12. juni 2011

LouiseBreinholt

Jakob'sMor skriver:

1.5 mdr. Og så oven i blev jeg indlagt og kom i fuld narkose så forsvandt det helt

Åhhh øv

Anmeld

12. juni 2011

Papaya

Det skal du ikke være ked af, det endte også med det samme for mig... Men bare tænk på at være en god mor sidder i i brystet!! Og det er jo vigtigst at de blive mætte!

Men her er lige  fra mig.. Kender fornemmelsen!

Anmeld

12. juni 2011

Sara.

Prisana skriver:

Det skal du ikke være ked af, det endte også med det samme for mig... Men bare tænk på at være en god mor sidder i i brystet!! Og det er jo vigtigst at de blive mætte!

Anmeld

13. juni 2011

LouiseBreinholt

Prisana skriver:

Ja, det er rigtig

tror desværre det sker for de fleste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.