SØGER god stor barnevogn til dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har en simo lux 236, som vi ikke bruger.
Den er meget velholdt, og nem at klappe sammen. Sort, og der medfølger lift og pusletaske - dog ikk madras i barnevognen, da vi bruger den i vores anden vogn
Liggemål er 95.
Billede kan sendes via mobil, hvis den har interesse.
Lav evt en googlesøgning på vognen for flere info
Anja

Anmeld

15. juni 2011

MorTilSnartFire <3

Hvad havde I tænkt med prisen? Jeg skal ikke bruge lift, da det bare er til at have stående hos dagplejeren. Er lidt i tvivl om 95 er langt nok :-(

Anmeld

15. juni 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
vi vil gerne have omkring 2000 for den, da den virkelig ikke er slidt eller noget..
Min pige på snart tre år ligger i vores anden vogn, og den er også 95.. er de største vogne ikk også 'kun' 97 cm..?
Jeg vil gerne sælge den med lift - synes det er rarest, at det hele er samlet.. Og jeg tror også at den så ville være nemmere, at evt sælge videre.. Men det vil jo selvfølgelig være op til dig hvis er.. Vi kan levere den i Kolding, da mine forældre bor i åbenrå..

Anmeld

22. juni 2011

Malou24

Hej

Jeg har også en barnevogn til salg du kan se nærmere her: http://www.guloggratis.dk/barn-baby/baby-og-borneudstyr/annonce/11506837

Hilsen Malou

Anmeld

5. juli 2011

Twinklee

5. juli 2011

mizz-lillemor06

Sabrina17 skriver:

Hej Charlie er begyndt i dagpleje og eftersom vi venter lillebror til juli, kommer vi til at mangle en barnevogn til dagplejen... Mærket er ligegyldigt, den skal kunne trille og klappes sammen, ikke rust og må gerne være min. 95 cm. I liggemål... Vi bor I kolding, men har familie både i Århus og København, så skriv endelig!

Knus sabrina

hey jeg har en basson barnevogn tilsalg. kig min salgs annoce prisen kan vi altid snakke om. vi bor mellem kolding og haderslev så er da ikke sålangt væk  hvis den skulle have interesse. men den er pæn billed er taget på luftet så den ser mere støvet ud end den er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.