Jeg har været oprettet her på baby.dk i et stykke tid, men har ikke været så aktiv herinde. Nu har jeg fået sommerferie, og har tiden til det, så derfor vil jeg da lige præsentere mig for jer 
Jeg hedder Nanna og jeg er 17 år. Jeg er i øjeblikket ved at afslutte 10. klasse, og skal efter sommerferien på HTX (Teknisk Gymnasium) på matematisk/bioteknologisk linje. Jeg har ingen børn, (og det har kæresten heller ikke) og der går også nogle år inden jeg skal have nogle, men begge mine søstre (som også har brugere herinde, men dog ikke er så aktive) har to børn - Lucia Cecilie på 7 år, Lucas Emil på 4 år, Oscar Elias på 2 år og Josefine Mai på 6 måneder. De betyder rigtig meget for mig, og jeg elsker at passe dem og hygge mig med dem. Derfor synes jeg også det er spændende at følge lidt med når de er herinde. En anden grund er at jeg elsker at snakke om navne, og da baby.dk har et navneforum kan jeg jo kigge med og foreslå navne derinde. Og så kan jeg jo læse en masse I skriver, hjælpe nogle steder og få råd andre steder, og blande mig udenom ting jeg ikke har forstand på 
Til sidst, også fordi menneskerne herinde virker rigtig søde og nemme at snakke med.
Det var lige lidt om mig 
Anmeld