Bukser til levering :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

L-Mortil3

Åååårh LOTTE Jeg bliver nødt til at skulle bestille lidt flere bukser hos dig Milan er begyndt at brokke sig (host host) over alle Liam's flotte bukser

Han bruger 68/74 nu, kan du godt sy den str? Jeg ELSKER når der er en lidt bredere ribkant for oven, når det er til de små prutter der maver og kravler på gulvet, er det måske noget nu kan ordne??

For så vil jeg gerne bestille 2 par til Milan

Her er de nye bilbukser til Liam forresten i flittigt brug:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Nååå så sødt, ja det er ikke nemt når den ene har noget på den anden vil have glæder mig til at se hvad daniel vælger lige nu siger han jo kun wroommm når der kommer en bil

Han har godt nok nogle selv men han havde dem ikke på. Så kom Lisbeth med Frej som havde hans på. Så hev Silas i Frejs bukser.

Det kunne han ikke lige finde ud af....

Silas siger - WROMMMM bil stærkt .... og igen og igen og igen...

Skøre unger  

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

Line&Liam&Milan skriver:

Åååårh LOTTE Jeg bliver nødt til at skulle bestille lidt flere bukser hos dig Milan er begyndt at brokke sig (host host) over alle Liam's flotte bukser

Han bruger 68/74 nu, kan du godt sy den str? Jeg ELSKER når der er en lidt bredere ribkant for oven, når det er til de små prutter der maver og kravler på gulvet, er det måske noget nu kan ordne??

For så vil jeg gerne bestille 2 par til Milan

Her er de nye bilbukser til Liam forresten i flittigt brug:

Hejsa Line

Åh så skønt han er  De er så skønne de bil bukser - ELSKER de farver.

Ej hvor er det synd for Milan - Selvfølgelig skal han da også have bukser - Det kan jeg sagtens lave til ham . Laver dem helt ned i str 50/56 så ingen problem.

Kan sagtens lave ribkanten breddere - du kan få det lige som du vil Du siger bare til , så er jeg klar

Anmeld

19. juli 2011

L-Mortil3

bullerbassen skriver:

Hejsa Line

Åh så skønt han er  De er så skønne de bil bukser - ELSKER de farver.

Ej hvor er det synd for Milan - Selvfølgelig skal han da også have bukser - Det kan jeg sagtens lave til ham . Laver dem helt ned i str 50/56 så ingen problem.

Kan sagtens lave ribkanten breddere - du kan få det lige som du vil Du siger bare til , så er jeg klar

Sender dig STRAKS en PB Traktorbukserne gør forresten glæde hos både barn og far - Der er nemlig en FENDT på ! LOL!

Det er efterhånden svært at finde et billede hvor dine kreationer ikke pryder hans ben Jeg bliver kommanderet til at finde hhv. FUGL, Traktooooor og Biiiiiil hver morgen

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

Line&Liam&Milan skriver:

Sender dig STRAKS en PB Traktorbukserne gør forresten glæde hos både barn og far - Der er nemlig en FENDT på ! LOL!

Det er efterhånden svært at finde et billede hvor dine kreationer ikke pryder hans ben Jeg bliver kommanderet til at finde hhv. FUGL, Traktooooor og Biiiiiil hver morgen

Hi hi så sød - Som skrevet til Jette ( se svar )

Så var Silas ved at hive bukserne af Frej , da Lisbeth kom med ham i traktor bukserne. Min min blev han ved med at sige og hive i bukserne

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

Line&Liam&Milan skriver:

Og DEJLIGT I er glade for dem  Her er alle Silas bukser også efter hånden skiftet ud.

Anmeld

19. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Han har godt nok nogle selv men han havde dem ikke på. Så kom Lisbeth med Frej som havde hans på. Så hev Silas i Frejs bukser.

Det kunne han ikke lige finde ud af....

Silas siger - WROMMMM bil stærkt .... og igen og igen og igen...

Skøre unger  

det bliver så fedt når daniel rigtigt kan fortælle en masse, det kan han også nu men ikke lige alt vi forstår inu

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

det bliver så fedt når daniel rigtigt kan fortælle en masse, det kan han også nu men ikke lige alt vi forstår inu

Silas snakker nu også mest russisk men forstå lidt og der kommer hele tiden nyt til.

Anmeld

19. juli 2011

B&J

bullerbassen skriver:

Silas snakker nu også mest russisk men forstå lidt og der kommer hele tiden nyt til.

Jaaa der kan komme lange sætninger hvor man bare tænker mmm hvad mon du sagde der, men ja her hjemme kommer der også flere og flere ord jubii

Anmeld

19. juli 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Jaaa der kan komme lange sætninger hvor man bare tænker mmm hvad mon du sagde der, men ja her hjemme kommer der også flere og flere ord jubii

Ja der er det rene gæt værk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.