Bukser til levering :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

bullerbassen

- skriver:

Okay

Altså bukserne men ikke Silas Jeg har ikke erfaret det er krympet . Men anbefaler ikke tørretumling da det jo gør sit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

bullerbassen

- skriver:

Gg.

Det gav mere mening

Tørretumbler heller ikke. 

Ja det må man sige 

Anmeld

23. november 2011

bullerbassen

Så var der bukser klar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Ansemusen

Maja88 skriver:

er uglerne i fløjl??? ja havde ikke lige tænkt tanke med strømpebukserne. er jo første gang jeg har et vinterbarn

Jeg syr også selv uden for, men bruger også strømpebukser til Thias indenunder. Også under de bukser vi køber til ham, da det jo er mega koldt nu  Man kan også få lange uldunderbukser (alså a la gamacher).

Anmeld

23. november 2011

Ansemusen

bullerbassen skriver:

Så blev det ene klar

Hejsa

De er bare rigtig fine!! Syr du lapperne på med de små sig-sag sting, og syr mange gange rundt, eller bruger du en speciel symaskine med et program specielt til sådan noget?

Synes ikke mine lapper blir helt ordentlige nemlig. Syningen bliver ikke så tyk, og holder ikke rigtigt i vask.

Anmeld

23. november 2011

bullerbassen

Ansemusen skriver:

Hejsa

De er bare rigtig fine!! Syr du lapperne på med de små sig-sag sting, og syr mange gange rundt, eller bruger du en speciel symaskine med et program specielt til sådan noget?

Synes ikke mine lapper blir helt ordentlige nemlig. Syningen bliver ikke så tyk, og holder ikke rigtigt i vask.

ja syr med små zig zag sting men kun en gang.

Ved ikke om det er en special maskine men gik bevist efter en symaskine der kan sy det. Nået med indstilling af stingene.

Anmeld

23. november 2011

bullerbassen

Ansemusen skriver:

Jeg syr også selv uden for, men bruger også strømpebukser til Thias indenunder. Også under de bukser vi køber til ham, da det jo er mega koldt nu  Man kan også få lange uldunderbukser (alså a la gamacher).

Bruger strømpe bukser under alle Silas bukser.

Men det kommer jo an på barnet mine de store var ekstrem varme så de svedte konstant. Silas er knap så varm og har derfor ALTID strømpe bukser på nu. Og det er under alle slags bukser ..

Anmeld

23. november 2011

Mette.

Ansemusen skriver:

Hejsa

Undskyld jeg blander mig. 

Men jeg havde samme problem som dig i starten. Du burde kunne indstille på stinglængden på din maskine, så stingene netop blive helt tætte, som det du efterspørger. Ligeledes kan du indstille på bredden på stingene, så de bliver lige som du vil have dem.

Anmeld

23. november 2011

bullerbassen

Mette. skriver:

Men jeg havde samme problem som dig i starten. Du burde kunne indstille på stinglængden på din maskine, så stingene netop blive helt tætte, som det du efterspørger. Ligeledes kan du indstille på bredden på stingene, så de bliver lige som du vil have dem.

Det helt ok - ja nemlig men det er ikke alle symaskiner du kan stille i " tætheden og længden " af zig zag sting min den gamle kunne ikke . Så har købt en ny

Anmeld

23. november 2011

Ansemusen

Mette. skriver:

Aner ikke hvordan man indstiller det. Men må jeg prøve. Det er jo bare at tage en lap prøvestof og prøve lidt forskelligt! Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.