Skab til under vask badeværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Lullaby

Vi har et mikrobadeværelse så vasken er i meget tæt kontakt med bruseren. Min mand synes vi skal investere i et ordentligt skab til under vasken (vi har bare købt Lidl-produkter) men spm. er om der er nogle skabe som kan betales som kan smides under sådan en vask som ikke bliver ødelagt af alt det her vand som det bliver ramt af? Nogen der ved sådan noget eller har en mand der gør..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

signe.

Lullaby skriver:

Vi har et mikrobadeværelse så vasken er i meget tæt kontakt med bruseren. Min mand synes vi skal investere i et ordentligt skab til under vasken (vi har bare købt Lidl-produkter) men spm. er om der er nogle skabe som kan betales som kan smides under sådan en vask som ikke bliver ødelagt af alt det her vand som det bliver ramt af? Nogen der ved sådan noget eller har en mand der gør..

jeg har boet i lejlighed hvor der var det samme problem.. der havde vi sådan et underskab fra Bilka i hvis laminat.. man kan også få det i jem og fix, Xl byg osv, og de ikke ret dyre.. dog tørte vi det over med håndklædet.. men det forblev pænt, og vi fik ikke problemer emd hverken mug eller noget..

Anmeld

12. juni 2011

6800

Lullaby skriver:

min mand er ved HTH, han siger at hvis der ikke kommer direkte vand på, kan man sagtens sætte en op...altså hvis i har et forhæng imellem skabet og bruseren...

Anmeld

12. juni 2011

Lullaby

6800 skriver:

min mand er ved HTH, han siger at hvis der ikke kommer direkte vand på, kan man sagtens sætte en op...altså hvis i har et forhæng imellem skabet og bruseren...

Det har vi ikke. Der er ikke mulighed for det så det er direkte vand

Anmeld

12. juni 2011

Lullaby

signe. skriver:

jeg har boet i lejlighed hvor der var det samme problem.. der havde vi sådan et underskab fra Bilka i hvis laminat.. man kan også få det i jem og fix, Xl byg osv, og de ikke ret dyre.. dog tørte vi det over med håndklædet.. men det forblev pænt, og vi fik ikke problemer emd hverken mug eller noget..

Begge skabe vi har investeret i har været laminat og begge er gået i stykker..

Anmeld

12. juni 2011

6800

Lullaby skriver:

Det har vi ikke. Der er ikke mulighed for det så det er direkte vand

Så siger han en malet låge er det eneste rigtige, så vil en laminat blive for hurtlig grim....

Anmeld

12. juni 2011

Nettemor

eller metal

Anmeld

12. juni 2011

Lullaby

6800 skriver:

Så siger han en malet låge er det eneste rigtige, så vil en laminat blive for hurtlig grim....

Kan man da få et skab som kan tåle vandet? Selvom man maler en låge.

Anmeld

12. juni 2011

6800

Lullaby skriver:

Kan man da få et skab som kan tåle vandet? Selvom man maler en låge.

Det jeg mener er, at fx ved HTH laver de laminat skabe og malet skabe....og hvis der kommer direkte vand på skal der et malet skab til...

Anmeld

12. juni 2011

Lullaby

6800 skriver:

Det jeg mener er, at fx ved HTH laver de laminat skabe og malet skabe....og hvis der kommer direkte vand på skal der et malet skab til...

Ah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.