tralala sidder her og keder mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

DLM

Sidder lige her ude på græsplænen foran vores lejlighedkompleks og keder mig mens sønnike sover trygt og godt i sin barnevogn. Computeren er ved at gå død for strøm æv æv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DLM skriver:

Sidder lige her ude på græsplænen foran vores lejlighedkompleks og keder mig mens sønnike sover trygt og godt i sin barnevogn. Computeren er ved at gå død for strøm æv æv.

Og så gik den død eller hva? Siden du er logget af! Hehe. 

Anmeld

12. juni 2011

DLM

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og så gik den død eller hva? Siden du er logget af! Hehe. 

yep så var det kryds og tværs jeg måtte lave. Han var så dygtig i dag at sove 2½ time så skulle jo ha noget at give mig til

Anmeld

12. juni 2011

kiwilouise

DLM skriver:

så er vi to

manden er i studiet for at lave noget musikhalløj - og jeg kan ikke rigtig finde på andet end at sidde på baby.dk og komvind.dk

Anmeld

12. juni 2011

DLM

kiwilouise skriver:

så er vi to

manden er i studiet for at lave noget musikhalløj - og jeg kan ikke rigtig finde på andet end at sidde på baby.dk og komvind.dk

hehe det er da også verdens 2 bedste sider

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DLM skriver:

yep så var det kryds og tværs jeg måtte lave. Han var så dygtig i dag at sove 2½ time så skulle jo ha noget at give mig til

Kryds og tværs er nu også hyggeligt nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.