Gode råd modtages gerne ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Siljes Mor

Har et  problem med bettefisen.. Selv om der er en sengerand hele vejen rundt i tremmesengen, formår hun alligevel at stikke fødderne ud mellem tremmerne. Det er når hun roder rundt i sengen, og så hviler hun benene oven på sengeranden, og fødderne stritter ud.. ? Hun har ikke sat fast endnu, og vil også gerne undgå at hun gør det. Hun er 5 mdr.

Er der nogen der har en god ide ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Isabeau

Har et  problem med bettefisen.. Selv om der er en sengerand hele vejen rundt i tremmesengen, formår hun alligevel at stikke fødderne ud mellem tremmerne. Det er når hun roder rundt i sengen, og så hviler hun benene oven på sengeranden, og fødderne stritter ud.. ? Hun har ikke sat fast endnu, og vil også gerne undgå at hun gør det. Hun er 5 mdr.

Hvad med og "flette" sengranden mellem tremmerne? Det gjorde jeg - har selv en "måssel-barn" (stavemåde?)

Anmeld

12. juni 2011

Fam. Madsen

du kan tage et lagn og sætter over så der bliver lukket helt af på den side hun har det med og stikke føderne ud af..

eller du kan købe en plade og sætte på. ved min mor og far gjor det ved min søsters seng fordi hun kravle igennem trammerne som lille men kunne ikke få hovdet med så hun skreg jo...

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

Isabeau skriver:

Hvad med og "flette" sengranden mellem tremmerne? Det gjorde jeg - har selv en "måssel-barn" (stavemåde?)

flette ? jo måske.. ved ikke om det forhindre hende. Men jeg kan da give det et forsøg jo. Tak

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

Fam. Madsen skriver:

du kan tage et lagn og sætter over så der bliver lukket helt af på den side hun har det med og stikke føderne ud af..

eller du kan købe en plade og sætte på. ved min mor og far gjor det ved min søsters seng fordi hun kravle igennem trammerne som lille men kunne ikke få hovdet med så hun skreg jo...

Nårh ja..et lagen. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Så kan hun da ikke få ben og fødder igennem..  Tak

Anmeld

12. juni 2011

morethanperfect

Siljes Mor skriver:

Hvilken sengerand har i ? For man kan få dem af skum hvor de ikke kan få fødderne igennem sku jeg menem .. Hehe ..
Oscar gør det selv så vi er på udkig efter en af skum  

Anmeld

12. juni 2011

Mi

Vores sengerend var et højt stykke fleecestof, som vi så flettede mellem tremmerne. Det var så højt at de ikke kunne nå toppen med fødderne eller hænderne når de lå ned.

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

morethanperfect skriver:

Hvilken sengerand har i ? For man kan få dem af skum hvor de ikke kan få fødderne igennem sku jeg menem .. Hehe ..
Oscar gør det selv så vi er på udkig efter en af skum  

Det er en alm. stof sengerand fra babysam.. hun løfter benene og hviler dem oven på kanten, med fødderne mellem tremmerne.

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

Mi skriver:

Vores sengerend var et højt stykke fleecestof, som vi så flettede mellem tremmerne. Det var så højt at de ikke kunne nå toppen med fødderne eller hænderne når de lå ned.

Ja det var jo også en mulighed

Anmeld

12. juni 2011

morethanperfect

Siljes Mor skriver:

Det er en alm. stof sengerand fra babysam.. hun løfter benene og hviler dem oven på kanten, med fødderne mellem tremmerne.

Ja det gør Oscar også ..

Men det kan de nemlig ikke med dem af skum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.