Simpel bryllupskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.020 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

iris-mor

Jeg har fået lov til at lave en simpel bryllupskage til en veninde. Den skal på et stativ fra bageren, og hun vil have den hvid med cremefarvede roser på. Der skal være 4-5 på hver etage, og der er 5 etager.

Har forsøgt at google mig til inspi, men tænker hvis nogle af jer har lavet en sådan behøver ikke at være i de farver, men altså simpel og med få roser kunne i så ikke sætte billeder på eller give links

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

iris-mor skriver:

Jeg har fået lov til at lave en simpel bryllupskage til en veninde. Den skal på et stativ fra bageren, og hun vil have den hvid med cremefarvede roser på. Der skal være 4-5 på hver etage, og der er 5 etager.

Har forsøgt at google mig til inspi, men tænker hvis nogle af jer har lavet en sådan behøver ikke at være i de farver, men altså simpel og med få roser kunne i så ikke sætte billeder på eller give links

ida

Nu har jeg ikke lavet en sådan. Men jeg ved at Mette Blomsterberg i et af sine "Det søde liv" afsnit netop lavede en bryllupskage i cremefarver i marcipan og med roser på. Der viser hun det hele fra A-Z. 

Anmeld

12. juni 2011

tioyv

har lavet denne, er godt nok ikk roser, men blomsterne kunne byttes ud med roser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu har jeg ikke lavet en sådan. Men jeg ved at Mette Blomsterberg i et af sine "Det søde liv" afsnit netop lavede en bryllupskage i cremefarver i marcipan og med roser på. Der viser hun det hele fra A-Z. 

Tak det vil jeg lige tjekke ud. Hende havde jeg slet ikke tænkt på

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

tioyv skriver:

har lavet denne, er godt nok ikk roser, men blomsterne kunne byttes ud med roser

Wow den er godt nok flot. Hvordan har du lavet icing kanten?- Er det den helt flade tylle?

Anmeld

13. juni 2011

tioyv

iris-mor skriver:

Wow den er godt nok flot. Hvordan har du lavet icing kanten?- Er det den helt flade tylle?

jeg brugte den her tyl. http://www.kagebutikken.dk/product.asp?product=2517 

Anmeld

13. juni 2011

Dot D

Den her har jeg lige lavet

Anmeld

13. juni 2011

Englebassen82

Denne er godt nok ikke i flere etager, men hvert lag kunne jo være sådan...

Hvid med creme roser..

Anmeld

13. juni 2011

iris-mor

Englebassen82 skriver:

Denne er godt nok ikke i flere etager, men hvert lag kunne jo være sådan...

Hvid med creme roser..

Takker! Har du selv indfarvet roserne, eller var det færdigkøbt? Jeg har nemlig bestilt noget champagnefarvet, altså indfarvet og så har jeg købt en farve der laver cremefarve

Anmeld

13. juni 2011

Englebassen82

iris-mor skriver:

Takker! Har du selv indfarvet roserne, eller var det færdigkøbt? Jeg har nemlig bestilt noget champagnefarvet, altså indfarvet og så har jeg købt en farve der laver cremefarve

jeg har selv farvet dem med creme farve... MEGET lidt... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.