Rødhætte skriver:
Hej Alle I kloge kvinder.
Kan det passe at William allerede er blevet mor afhængig? Han er 12 uger i dag.. De sidste par gange jeg har været ned at købe ind eller lign har han været ked af det.. Ved ikke bare om det er tilfældig (som jeg virkelig håber). Hans far er ved at gå ud af sit gode skind og er også ked af at han ikke føler han kan trøst ham.. Andre der har prøvet det? Det skal siges at hans far har været rigtig meget væk pga nyt arbejde...
P.s William er nu også begyndt at vågne af hans lur når der er gået ca 30 min.. Er så frustrende da han stadig er vild træt.. Gode råd søges! Speciel om aften vil han ikke overgive sig. Tror ikke det er tigerspring, da han længe har haft nogle rigtige trælse aftner!

Hejsa 
Hmm, jeg er selv en "ny" moar, så ved ikke så meget, men kan da huske at min pige osse havde nogle perioder hvor det kun var mig der ku trøste hende, men jeg har jo osse maden og det ved hun jo at der kan man få trøst!! Tror sagtens at jeres dreng kan mærke at farmand ikke er der så meget, så derfor blir han ked, og det med sovningen gør min pige stadig...
Men Vi har valgt at sige til os selv, at vores pige sover bare ikke lang tid af gangen, men ska så ha flere lurer i løbet af dagen...
kan det ære at han er sulten, eller sidder der en bøvs i klemme nogle gange ?? Håber du kan bruge noget af det 
Anmeld