su spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

josefine´s mor

nogler der ved hvor meget man må tjene ud over sin su om måneden?

jeg regner med at jeg er på kontanthjælp. ca 94oo udbetalt måndeligt.  men min kæreste så er på su? hvor meget vil han ku få som udboende, børn under 18år, selv 20år. plus hvor meget må han tjene ud over det ved et arb ved siden af. har snakket om (avis rekklame omdeler). nogler der ved noget om det? har kigget su hjemmesiden men blev ikke meget kloger

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Frk.Skruk

josefine´s mor skriver:

jeg regner med at jeg er på kontanthjælp. ca 94oo udbetalt måndeligt.  men min kæreste så er på su? hvor meget vil han ku få som udboende, børn under 18år, selv 20år. plus hvor meget må han tjene ud over det ved et arb ved siden af. har snakket om (avis rekklame omdeler). nogler der ved noget om det? har kigget su hjemmesiden men blev ikke meget kloger

tak

Hej

Jeg mener at det er ca 8000,- FØR skat du må tjene udover SU..

Ellers kan du prøve at gå ind på su.dk - der kan man selv regne det ud

Men ellers ca de der 8000,- om måneden før skat

Anmeld

12. juni 2011

Frk.Skruk

josefine´s mor skriver:

tak

Du kan prøve at gå ind på det her link, der kan du regne det ud..

http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/Sider/default.aspx

Anmeld

12. juni 2011

josefine´s mor

Frk.Skruk skriver:

Du kan prøve at gå ind på det her link, der kan du regne det ud..

http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/Sider/default.aspx

tak for dine svar . og har nemlig været inde på hjemmsiden og prøve. kunne få det til 2000kr man måtte tjene ud over su. kan så ikke huske om det var før eller efter. men sys ikke det lød af ret meget. derfor tænkte jeg at det var forkert regned forkert læst eller noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.