Hvad tid kommer jeres børn i seng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2008

fam.4xc

Som regel 18.30 - men de er også oppe kl 06 om morgenen....og så i aften feks har jeg dem stadig oppe..... Claes er til jule frokst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Anne

- skriver:

Cassandra på 3knap 3 år og Klemens på 1½ år kommer i seng kl. 18. Lige efter børnetimen

Hvordan når I at spise mad, komme i bad etc hvis ungerne skal sove mellem 18 og 19?

Anmeld

28. november 2008

NejaJ

Lærke har faktisk hele tiden været i seng igen kl har været 19....
Hvis ik hun har været i seng ingen da er hun blevet mega et hængetræ...
Hun sover os lidt længe tror jeg....
Hun sover natten igennem og så vågner mellem halv 7 og 9

Anmeld

29. november 2008

starsofheaven

Min datter Josephine bliver puttet senest 19.30 og sover lige efter nogle gange bliver den 19 hvis hun er meget træt. Hun sover igennem hele natten det har hun gjord siden hun lbev født. Og så vågner hun 7.30-8 om morgen og kommer ind til os hvor vi putter videre til 9-9.30 og så får hun sin første flaske. Det er så skønt at sove længe med en lille baby...

Anmeld

29. november 2008

Mamman

Profilbillede for Mamman
Min datter på 1 år, er en rigtig sovetryne. Hun kommer i seng mellem 18.15 og 18.45 hver dag, og sover til kl 6-7 stykker næste morgen. Det har hun gjort siden hun var ca. 6 mdr. Jeg har prøvet at trække den til kl. 19 med at lægge hende, og det kom der ikke noget godt ud af, så det opgave jeg hurtigt igen.
Udover det sover hun 2-3 timer til midag.

Anmeld

29. november 2008

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anne skriver:

Hvordan når I at spise mad, komme i bad etc hvis ungerne skal sove mellem 18 og 19?

Vi spiser ca. 17.30 så kommer hun i bad bagefter. Ca. kl 18.10 og så er det i seng, hvor hun som oftes sover med det samme

Anmeld

1. december 2008

H+S Skjolgborg.

her kommer min datter på 2½ i seng hved 19-19.30 tiden kan ske den er lidt før 19.... min stor søn på 7 snart 6 kommer i seng kl:20

Anmeld

1. december 2008

H+S Skjolgborg.

ikke 6 = 8 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.