anbefal en overlocker!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Maria-s

ja... jeg må jo nok erkende at min overlocker har haft bedre dage, så nu står jeg og skal enten sende den til reparation (hvilket hurtigt kan blive dyrt) eller købe en ny (Mmmmm vil sååå gerne have en ny én )

Men nogen der har nogle erfaringer de vil dele eller kan anbefale en bestemt maskine????

Kh Maria, der her til aften FLEJNEDE på sin overlocker fordi den bare ikke vil som jeg vil --> mine FIIINE sommerbukser til Noah kan ikke blive færdige/ jeg kan ikke komme igang med de nærmest 10.000 ideer der vælter rundt inde i mit hoved!! Frustrerende?? JAAA!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Skouboe

Jeg har En Husqvarna Huskylock s25 og det er en fantastisk maskine, men den er også lidt smådyr.

http://symaskine.dk/

Her har jeg købt mine maskiner. De er billige og servicen er helt i top.

Anmeld

12. juni 2011

Maria-s

Skouboe skriver:

Jeg har En Husqvarna Huskylock s25 og det er en fantastisk maskine, men den er også lidt smådyr.

Har lige siddet og set lidt video af den....... Hvis jeg havde en smily der SAVLEDE så var der lige 10 af dem!

8.500 kr.... Hmmm må lige undersøge hvad jeg kan få for min gamle, nok ikke en masse..... Det er en Huskylock 90....  Tror jeg skal leve af havregrød et godt stykke tid, men altså jeg kan da ikke leve uden en ny overlocker!! og du har lige vist mig vejen

TAK

Anmeld

12. juni 2011

Mi

Jeg må altså lige kigge med her. Syede mit første børnetøj i går og ville give min højre hånd for en overlocker

Anmeld

12. juni 2011

hiili

Jeg har en huskylock s15, som er den billige version, det er også min første overlocker. den funger ganske udemærket selvom jeg stadig er ved at lære den at kende.. Den larmer lidt mere end de dyrere modeller, men i forhold til min symaskine, som jeg gav 800 kr for så siger den ikke ret meget

Næste gang så vil jeg måske gerne have en bernina den er også i et helt andet prisleje, men rigtig lækker og stort set lydløs.

God overlocker shopping

Anmeld

1. juli 2011

Maria-s

Skouboe skriver:

Hejsa, 100000 tak for dit tip!! Har lige haft ringet til dem og jeg fik maskinen (Huskylock s25) til 6171 kr MED 10 ruller tråd og 0 kr i fragt  I bytte får de min meget gamle Huskylock 90. De sender i dag så jeg nok får den på maaaandaaaag!!

SÅ SKAL DER SYES!!!!

Anmeld

1. juli 2011

Skouboe

Maria-s skriver:

Hejsa, 100000 tak for dit tip!! Har lige haft ringet til dem og jeg fik maskinen (Huskylock s25) til 6171 kr MED 10 ruller tråd og 0 kr i fragt  I bytte får de min meget gamle Huskylock 90. De sender i dag så jeg nok får den på maaaandaaaag!!

SÅ SKAL DER SYES!!!!

Tillykke med den - den skal du nok blive glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.