Bare sådan for hyggens skyld :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Sees

Skal vi ikke vise de bedste (stemnings)billeder af os selv, vores mænd og/eller vores børn - Bare lige til at få et smil frem på læben, sådan en lørdag nat, hvor Le Mans kører i flimmeren, og audi'en er udgået .. (Okay, måske kun mig der går op i det )

God weekend til alle jer dejlige damer!

Mette, som er småforelsket, og savner sin putte-fyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Anja.t

Her er et billed af min søn, som snart bliver 2 år. Han kaster sand efter os og synes det er meget sjovt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

Aves.

Det her er så ikke hverken børn eller mænd.. men bare nogle af mine dejlige medstuderende på seminariet...efter vi havde afleveret bachelor var der fredagsbar og pædagog-sjove aktiviteter som denne...og ØV, jeg kommer til at savne studiemiljøet og alle disse skønne mennesker...

Anmeld

12. juni 2011

PinkLadybug

Jeg har hverken børn eller mand/kæreste!.. Men ville da lige dele dette øjeblik... Billedet er fra en traditions rig nat på min efterskole, hvor traditionen simpelthen gik ud på at stå op mit om natten og "pynte" vores træ ude i skolegården med toiletparpir!  WHAT A NIGHT! 

Med musik ud ad vinduerne og lærer der bare så på.

Anmeld

12. juni 2011

Sees

Anja.t skriver:

Her er et billed af min søn, som snart bliver 2 år. Han kaster sand efter os og synes det er meget sjovt.

Hold nu k*ft hvor er han dejlig!!

Anmeld

12. juni 2011

Sees

Eva. skriver:

Det her er så ikke hverken børn eller mænd.. men bare nogle af mine dejlige medstuderende på seminariet...efter vi havde afleveret bachelor var der fredagsbar og pædagog-sjove aktiviteter som denne...og ØV, jeg kommer til at savne studiemiljøet og alle disse skønne mennesker...

Det ser da også bare ekstremt sjovt og hyggeligt ud

Anmeld

12. juni 2011

Sees

Jeg har hverken børn eller mand/kæreste!.. Men ville da lige dele dette øjeblik... Billedet er fra en traditions rig nat på min efterskole, hvor traditionen simpelthen gik ud på at stå op mit om natten og "pynte" vores træ ude i skolegården med toiletparpir!  WHAT A NIGHT! 

Med musik ud ad vinduerne og lærer der bare så på.

Haha, ej hvor godt!
Årh ja, efterskole-tiden. Den kan man jo godt savne indimellem

Anmeld

12. juni 2011

Aves.

Sees. skriver:

Det ser da også bare ekstremt sjovt og hyggeligt ud

Det var virkelig hyggeligt og meget meget sjovt...min søster og jeg valgte dog at sidde og læse det op som de skulle, fra sedler vi trak op af et krus..men det var nu også sjovt...især fordi vi så kunne sidde og finde på nogle.feks: Kønsbehåring mod knæhaser eller mund mod røv..hehe...dog ingend er gjorde det, men vi syntes vi var sååååå sjove..

Anmeld

12. juni 2011

PinkLadybug

Sees. skriver:

Haha, ej hvor godt!
Årh ja, efterskole-tiden. Den kan man jo godt samle indimellem

Ja det er en nat jeg sent glemmer! hehe..

Ja det bliver lidt træls at stoppe d. 23... .. Der er ikke længe til..

Dette år har været en oplevelse for livet, det må jeg virkelig sige

Anmeld

12. juni 2011

Wimmie

Sad og kiggede feriebilleder fra sidste år, og I skal ikke snydes for lidt New Yorker stemning. Billedet minder mig om NY om sommeren - en varm sommernat på Times Square fyldt med mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.