Ej, viiiikelig VERDENS dummeste spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

TineA

.. Arhmen, jeg skammer mig over jeg ikke ved det!

Jeg ved ikke hvor fa**en jeg skal måle mig med et målebånd for at finde ud af hvilken størrelse jeg er i jeans  DOH!

Bær over med mig i dag - 3 timers søvn hjælper ikke ligefrem.

.. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

1000Ben

Det ved jeg altså heller ikke - så følger lige med  Men der findes altså ingen dumme spørgsmål, for man kan ikke vide det hele )

Anmeld

11. juni 2011

TineA

Stefanie8 skriver:

Det ved jeg altså heller ikke - så følger lige med  Men der findes altså ingen dumme spørgsmål, for man kan ikke vide det hele )

Hehe, men jeg tænker, at det burde man da vide hehe..

Men godt, at jeg ikke er den eneste i verden der ikke aner det!

Anmeld

11. juni 2011

hende-nanna

Hvis du trykker på dette link, og trykker på størrelsesguide i højre side, kan du se hvor du skal måle dig, og får en idé om hvilken størrelse du skal have

http://www.hm.com/dk/product/84359?article=84359-A

Anmeld

11. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

du skal måle der hvor du er bredest...

alt efter mærket af bukser du søger så står der noget forskelligt i størrelse...

F.eks. er der bukser hvor der står 42, dvs de er 84 i omkreds da de 42 er halvdelen.. der er også andre hvor der står tommer i og den kan jeg ikke lige huske hvad det bliver...

MEN mål der hvor din bagdel er længst ude fra kroppen og hvor du kan mærke det øverste af dine hofter...

Mit problem er mine lår er større end resten så selvom jeg f.eks. godt kunne krybe i en 44-46 med min bagdel så er mine lår min. en 52...

Anmeld

11. juni 2011

1000Ben

W.. skriver:

Hehe, men jeg tænker, at det burde man da vide hehe..

Men godt, at jeg ikke er den eneste i verden der ikke aner det!

He he, ja det burde man jo nok - meeeen det gør vi ikke, he he... Men nu er der én der har sendt en link, så vi kan jo lige se om det giver mening 

Anmeld

11. juni 2011

TineA

nannafrederiksen skriver:

Hvis du trykker på dette link, og trykker på størrelsesguide i højre side, kan du se hvor du skal måle dig, og får en idé om hvilken størrelse du skal have

http://www.hm.com/dk/product/84359?article=84359-A

Super, tak ! Men jeg er nu stadig ikke heeelt med.

Jeg kopierer fra hjemmesiden :

Jeansstørrelser oplyses oftest i tommer f. eks 30/32". Det første ciffer
angiver taljemålet og det andet indvendig benlængde.

Vil det sige, at det er taljen jeg skal måle, for at finde jeansstr.?

Anmeld

11. juni 2011

TineA

Wampires skriver:

du skal måle der hvor du er bredest...

alt efter mærket af bukser du søger så står der noget forskelligt i størrelse...

F.eks. er der bukser hvor der står 42, dvs de er 84 i omkreds da de 42 er halvdelen.. der er også andre hvor der står tommer i og den kan jeg ikke lige huske hvad det bliver...

MEN mål der hvor din bagdel er længst ude fra kroppen og hvor du kan mærke det øverste af dine hofter...

Mit problem er mine lår er større end resten så selvom jeg f.eks. godt kunne krybe i en 44-46 med min bagdel så er mine lår min. en 52...

Hm, jeg kender udemærket det med de forbandede lår! ØV!

Men når jeg måler mig om hoften er jeg (HOST HOST!!) 100 cm, men bruger en 42 - det hænger vist ikke sammen hehe.. Ej, undskyld, jeg fatter bare ingenting i dag

Anmeld

11. juni 2011

hende-nanna

Jeg tænker at det lyder som højtaljede bukser, men den har virket når jeg har bestilt bukser derindefra, og der har jeg målt talje og indvendig benlængde, og har så bestilt udfra det resultat jeg har fået.

Men det kan godt være der er andre der har en bedre hjemmeside, som er mere brugbar og mere forklarende

Anmeld

11. juni 2011

TineA

nannafrederiksen skriver:

Jeg tænker at det lyder som højtaljede bukser, men den har virker når jeg har bestilt bukser derindefra, og der har jeg målt talje og indvendig benlængde, og har så bestilt udfra det resultat jeg har fået.

Men det kan godt være der er andre der har en bedre hjemmeside, som er mere brugbar og mere forklarende

hehe, ja for umiddelbart skal jeg ikke have mine bukser helt derop og hvos jeg måler mig om hoften, så kan man slet ikke få jeans i min str.. Godt nok er jeg rund i det, meeeeen jeg er nu "kun" en 42'er, så jeg burde da kunne få et par jeans i min str

Men i hvert fald tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.