Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeanne skriver:Jeg kom til at tænke på om du ikke skal på shoppetur i morgen? Jeg villle ønske jeg var på visit hos dig og kunne shoppe-amok til næsten ingen penge. Prøvede det for 3 år siden, og fik næsten ny garderobe
Miamaja skriver:ohh jo, jeg er ret glad for at shoppe saa vi kunne sagtens faa gjort noget ravage i usa koster alle maerkevarerne det halve af hvad de tager for de samme varer i danmark.. saa hvis noget ser lidt dyrt ud omregner jeg det altid til danske kroner, saa er det nemlig alligevel billigt ... pssst sig det dog ikke videre til gemalen ej, min arme mand derhjemme... jeg bruger alt for mange penge paa shopping synes han men tror nu majbritt er vaerre det er bare saa svaert at lade vaere for vi bor 5 min fra det laekreste og storste mall .. galleria mall i roseville ca. men jeg SKAL bare IKKE shoppe mere i denne maaned!!
Jeanne skriver:Jeg var til black friday i New York for 3 år siden. Det var genialt Men holda da op hvor folk bare shoppede. Vi mødte indtil flere som havde taget en kæmpe stor trolly med, bare for at have det hele Men ok....jeg var et smut i Conway og det kostede bare ikke en dyt, så jeg forstår dem godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128