Hvad tid spiser I aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2008

Pia.

Jeg har krydset i meget forskelligt... vi har ridning, svømning og spring gymnastik som passer rigtig dårligt ind omkring spisetid, så nogen dage spiser vi klokken 17 hvor andre dage først klokken 19...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

pusling30

Vi spiser som regel kl 17:30 nogen gange før og andre gange lidt senere, alt efter hvor trætte drengene er når de kommer hjem!..

Anmeld

27. november 2008

Diana...

Vi spiser mellem 17-19 helst inden 18 for ellers når jeg næsten altid og blive dårlig pga graviditeten. men her i denne uge er den blevet halv 7 inden der kommet mad på bordet...
Knus

Anmeld

27. november 2008

Fam. Madsen

her hjemme spiser vi omkring 17-18.. og det er for at vi kan spise sammen med bettemand

Anmeld

27. november 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi spiser omkring klokken 17.30 hver dag.
Spiser vi senere er børnene simpelthen for trætte, og så er det ikke ret meget der ryger indenbords

Rikke.

Anmeld

27. november 2008

Bastian

Da mine børn var mindre, krævede de mad kl. 17.30 SHARP. Nu kan de godt trække, men vi spiser alligevel forholdsvis tidlig aftensmad ml 17.30 og 18, da mine børn bliver hurtigt trætte og skal i seng ved 19-19.40 tiden.

Anmeld

27. november 2008

Miss BananaHammock

Vi spiser altid når jeg kommer hjem fra arbejde, og det er ofte først kl. 20 da jeg arbejder som instruktør i et fitness center. Men ja, vi har heller ingen børn at tage hensyn til, endnu, men kan godt se at min arbejdsplan skal underovervejelse når der kommer en lille en. Både fysisk og tidsmæssigt.

Anmeld

27. november 2008

Mette+Mathias

Vi spiser som regel mellem 17,30 -17,45, - en sjælden gang spiser vi måske 17,15 hvis Mathias er træt, eller vi skal noget bagefter, og en endnu-mere-sjælden-gang spiser vi 18-18,15.

Anmeld

27. november 2008

Alexander&Lærke

Vi spiser ca 17.30-17.45. Mest for Alexanders skyld. Før i tiden spiste vi først kl 19, men det kan han ikke vente på så nu gør vi det tidligere inden han bliver for træt og umulig.

Mette

Anmeld

27. november 2008

charlottekri

her hos os spiser vi kl 18 ca pga maja fordi hun bliver sulten deromkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.