Hej
Må lige have luft!
Min mand har det med at glemme at han er i et parforhold. Nu skal det ikke misforståes, han er ikke utro eller noget.
Meeen han glemmer at hvad han beslutter sig for at gøre har en konsekvens for mig også.
I går talte han med sin mor og lovede at hvis det blev nødvendigt, ville han gerne komme i dag og hjælpe med at køre halm..... Det siger han bare ikke til mig.
Altså ikke før vi sidder hos mine forældre (godt 100 km væk fra mine svigerfamilie) og har bestilt mad udefra.
Så kommer der "øhh du kan vel godt klare vores datter selv, jeg skal ud og hjælpe min forældre"
Og så tog han sin motorcykel og kørte.....
Her sad jeg så og var flov over han bare efter lod mig med ekstra mad hos mine forældre, og med en følelse af ikke have en betydning i hans liv!!!
Jeg har ikke noget i mod at han skal hjælpe.
Men jeg har noget i mod at han ikke informerer mig om det noget før, når han allerede viste det i går. Jeg synes det er uacceptabel at køre fra dyrt bestilt mad inden han har spist.
Og ja og det er jo ikke første gang han laver sådan et nr....
Jeg ved ikke en gang om jeg gider at tale med store bogstaver når han kommer hjem.
Jeg er bare så træt af at han ikke forstår, hans handliger har konsekvenser for andre end ham selv!!!
Hvis du har læst med så langt så tak fordi du gad at bruge din tid på at jeg fik læsset af
Anmeld