Den lykkelige skriver:
Lyder præcis som mit datter.. hun er dog kun 15 uger.. så stadig meget ny i forhold til din søn.. Men havde ellers håbet hun ville vokse fra de med ikke at ville give sig hen til søvnen.. men lyder jo så til hun kan forsætte som din søn
Vi bruger den kun i dagtimerne.. Hun har ingen problemer med at falde i søvn i hendes vugge på hendes værelse (som hun sover i om natten)Hun har altid (fra hun var 2 uger) sovet på sit værelse (når hun sover til natten) og der har været helt fast rutine.. så tænker det måske er derfor hun er så god der..
Og om dagen laver man jo aldrig helt det samme og hun har 3 foskellige steder hn sover alt afhængig af hvad vi laver/skal.. så måske derfor hun egentlig er "forvirret" i dagtimerne.. Men altså håber der bliver bedre, så jeg en dag bare kan lægge hende i vognen eller lignende og hun så sover.. at jeg ikke skal vippe, gynge, rokke eller køre med hende..
vi kan jo krydse fingere for at det blive lidt bedre for hende
men et eller andet sted synes jeg også det er utrolig dejligt, det betyder jo at han er super nysgerrig på livet, og vil se det hele ( nogle gang lidt for meget måske, ifølge mor
) Mikkel var kun 3 uger da jeg startede i mødregruppe, og der fortalte en af dem, at hendes sundhedsplejeske havde fortalt hende at det var en god ide og lade barnet falde i søvn i en stillestående barnevogn/vugge/lift i en tid, på den måde lærte banet af det var "stille" når man skulle sove, og så når banet sov, kunne man gå eller hvad man skulle ( hendes første barn, havde hun rigtig meget bølv med at få til at sove ) og det var vi holdt fast i et stykke tid dengang, og det virkede faktis. men det var en super god ide det du siger med at putte dem på eget værelse, fra meget små, så det kommer med i rutinen, det skal jeg lige huske på
kan også huske at at vi alle sov meget urolig da han sov hos os, og det hele blev lidt bedre da han kom ind til sig selv.
Anmeld