Ny klub: Barnets tarv - kampen i mod forlældreansvars

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Talbutikken

Er du en af dem der kæmper for dit barns tarv, men er fyldt af frustrationer og afmagt.. Pga. Forældreansvarslovens sammensætning.. Så er klubben her måske noget for dig.. Kom og del dine frustationer med andre i samme sitation og lad os kæmpe sammen.     

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Nettemor

nu kan det godt være jeg er en smule blondine dum, men hvad går den lov ud på? (kender den nok bare ikke navnet)

Anmeld

12. juni 2011

Talbutikken

nu kan det godt være jeg er en smule blondine dum, men hvad går den lov ud på? (kender den nok bare ikke navnet)

Du er absorlut ikke dum, for hvis du ikke har stiftet bekendskabelse med den, hvor skulle du så vide fra at den eksistere  Det er den lov statsforvaltningen arbejder ud fra i forbindelse med statsforvaltningen, feks. Samvær, forældremyndighed mv.

Anmeld

12. juni 2011

Nettemor

Talbutikken skriver:

Du er absorlut ikke dum, for hvis du ikke har stiftet bekendskabelse med den, hvor skulle du så vide fra at den eksistere  Det er den lov statsforvaltningen arbejder ud fra i forbindelse med statsforvaltningen, feks. Samvær, forældremyndighed mv.

ja okay. så håber jeg da at jeg aldrig kommer til at stifte tæt bekendtskab med den lov (du må endelig ikke misforstå) '

men jeg har desværre også rigtig mange gange oplevet at statsforvaltningen ikke altid træffer de bedste beslutninger.

Anmeld

12. juni 2011

Talbutikken

nettemor skriver:

ja okay. så håber jeg da at jeg aldrig kommer til at stifte tæt bekendtskab med den lov (du må endelig ikke misforstå) '

men jeg har desværre også rigtig mange gange oplevet at statsforvaltningen ikke altid træffer de bedste beslutninger.

Ja, den lov som skulle varetage barnetstarv - virker desværre i alt for mange tilfælde ikke efter hensigten.. Desværre

Anmeld

12. juni 2011

Zeus

Nu er det måske mig der spørger dumt.. Men hvilken klub? Bare denne her tråd, eller er der en "rigtig" klub..?

Anmeld

12. juni 2011

Talbutikken

Zeus skriver:

Nu er det måske mig der spørger dumt.. Men hvilken klub? Bare denne her tråd, eller er der en "rigtig" klub..?

Har oprettet en klub her på baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.