Kæresten bruger dating sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

twinny

Majbriteriksen skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå dig. Jeg kan også finde på at se i min kærestes tlf, mail osv. Det ved han og siger ikke noget til det.Det samme er okay for ham hvis han har lyst til at se mit . Jeg har ikke noget at skjule. Jeg ville blive mistænkelig hvis jeg ikke måtte.

Hvad du skal gøre ved det, ved jeg ikke. Syntes ikke der er nogen der skal råde dig, ikke andre end dem der kender dig rigtig godt og hele forhistorien omkring jeres parforhold.  

helt enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

DLM

først og fremmest skal du ha en krammer

Kan godt forstå du er usikker når i har haft problemer før, og at du tjekker ud om han har noget at skjule. Og hvorfor du vælger at få barn med en du er usikker på.... ja, man er vel forelsket når man vælger at få børn sammen

Men jeg kan ikke forstå hvorfor han skal være så hemmelighedsfuld og ha password så du ikke kan gå ind på computeren osv. Hvis han ikke selv mener han har noget at skjule. Hos os kender vi begge hinandens passwords til alt. Mail, MSN, facebook mv. ikke fordi vi tjekker hinanden eller noget, men hvis jeg er inde og tjekke mail kan jeg også tjekke hans eller omvent for at se om der er noget vigtig post eller lignende.

Men tag en snak med ham og hør ham efter hvad han vil, i er ved at blive en lille familie og så er der ikke plads til usikkerhed og mistro mellem mor og far.

Anmeld

11. juni 2011

bonanza

Ud med ham, han gjorde før du var gravid, han gør det nu, så gør han det også når bebs er født og i fremtiden.....

Anmeld

11. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Synes det er fint det du har gjort, du kan jo se der var grund til det.

Synes som du siger at du skal tjekke ham an i noget tid, hvis du kan holde til det, så gør det i lang tid, og muligvis vil du tilsidst se noget som er så slemt at du ikke ønsker at være sammen emd ham, da han jo tydligvis har brugt nogle ting i har snakket om !

Og når/hvis han gør noget for slemt til at du vil have mere med ham at gøre, så kan du jo konfrontere ham med det, og give ham hele lortet i hovedet, for så har du intet at midste ved at han skifter kode hvis du alligevel mener han kan sejle i sin egen sø !

Hvis jeg stod i dit sted og allerede havde koden (siger ikke jeg ville skaffe koden ! ) Men havde jeg den nu og så de ting du gjorde, var det sådan jeg ville tackle situationen. Og udddd med ham, men det er selvf hårdt når du er gravid og i har kendt hinanden i så lang tid, men ja, håber du klarer den, ellers kan du skrive så kan vi måske snakke lidt

Krammer til dig, det er bare ikke iorden, og du er gravid, der er man i forvejn meget følsesmæssigt påvirket

Anmeld

11. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

CITAT : Jeg kan faktisk godt forstå dig. Jeg kan også finde på at se i min kærestes tlf, mail osv. Det ved han og siger ikke noget til det.Det samme er okay for ham hvis han har lyst til at se mit . Jeg har ikke noget at skjule. Jeg ville blive mistænkelig hvis jeg ikke måtte.

Enig , bare kun med telefonen her, det er nemlig mig som styrer vores mail og FB har vi ikke mere, og han kommer sku selv og gir mig mobilen når jeg engang imellem uventet har brug for at kigge, og tjekker ALT, og andre gange når jeg får den gir jeg den tilbage uden overhoved at slå tasterturlås fra og kigge, det er nok for mig nogle gange at vide han ikke har imod jeg kigger, så har jeg fået dækket mit behov  

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

Lou87 skriver:

Jeg synes det er rigtig ærgeligt i er begyndt og rode et barn i dette her.. hverken den ene eller anden af jer virker særlig voksne!
Du render og tjekker ham i hovede og røv og han finder andre piger interessante (li umiddelbart ihvertfald)..

Ja undskyld mit udbrud, men jeg synes bare det er SÅ ærgeligt man ikke får afklaret sådanne ting her inden man begynder og tænke på børn - for mig virker barnet her som et " nu prøver vi med det for at se om vi bliver mere lykkelige og glemmer alle andre problemer"..

Nå men for at gå fra min holdning til råd..
Ja så synes jeg ikk der er nogen vej udenom.. SNAK OM DET!
Du kan ikk lægge skjul på du har spioneret ham IGEN og han kan nok heller ikk helt skjule han er ude i noget lort IGEN..
Så lig kortene på bordet som den første, fortæl ÆRLIGT hvad du har gjort og sig at du hader dig selv for at sku være så nysgerrig, men din nysgerrighed bar jo så åbenbart frugt.
Og så sig til ham at nu i har barn på vej, så vil du godt vide INDEN det kommer til verden om hvad han har tænkt sig, for ellers må du klare det her alene... ! Sådan tror jeg at jeg ville sige - og hvis han ønsker jer som familie tror jeg nok han skal reagere på dette.. Hvis ikk det er lige så stort ønskebarn for ham, ja så skal du så nok lige se i øjnene først at han kan reagere anderledes og måske skride.
Men mon ikk han ville det før eller siden alligevel eller ende med og ha en i sengen når du kommer før hjem ? hvis han alligevel er sådan.

Held og lykke med det hele og en  med på vejen!
Forstår godt det må være skide frustrende nu man havde håbet på "det lykkelige familiebillede"..

hold da op..synes godt nok du er lige lidt for grov til at dømme der...

Anmeld

12. juni 2011

Najsen86

Solajma skriver:

Først en stor  For det er fandme en træls situation at stå i...

Og nej, selvfølgelig er det ikke iorden at du "snuser" i hans private ting, men det ved du jo allerede.. Og hånden på hjertet, så har jeg selv gjort det samme engang med en tidligere kæreste (tror jeg mange har gjort, men de færreste indrømmer det - fordi det er NO GO!) Når først tilliden til en kæreste er brudt, er den MEGET svær at få genopbygget, hvis den nogensinde bliver det.

Som jeg forstår det har han været dig utro engang?? Og derfor kan jeg sagtens forstå hvor ondt det må gøre, at finde ud af at han har oprettet datingprofiler. Hvis det virkelig er for at møde en, han har gjort det. Men kunne det tænkes at han bare bruger siden (siderne) for at få en eller anden form for bekræftelse?? I har været sammen en del år efterhånden og selv om du uden tvivl elsker din kæreste højt, giver det ham måske et kick, at vide at der også er andre interesserede?? Uden at det behøver ende med noget "ulovligt"!

Hvis jeg var dig, ville jeg nok tage en snak med min kæreste og finde ud af, hvorfor han har behov for at have sådan en profil. Lad være med at beskylde ham for en hel masse fra start, men fortæl ham stille og roligt, at du har fundet ud af det, at det sårer dig, og at du er nysgerrig efter at vide hans behov for det, når han nu allerede er i et godt(??) forhold og skal til at være far.

På den anden side - hvis du kan se at der alligevel ikke rigtigt "sker noget på siden/profilen" og han i øvrigt er en sød, kærlig og opmærksom kæreste, som viser at han vil DIG. Skal du måske bare prøve at glemme det og vente med at tage diskussionen op til hvis han begynder at ændre adfærd.

Men igen... ØV, EN LORTE SITUATION!!!! Føler virkelig med dig!

Anmeld

12. juni 2011

Lou87

Siljes Mor skriver:

hold da op..synes godt nok du er lige lidt for grov til at dømme der...

Jeg undskyldte også mit udbrud...
Men lige som jeg læste det måtte det bare ud...
Jeg forstår ikk hvorfor man ikk får sådan nogle problemer af vejen først, men det jo bare min holdning

Men ja det lød nok lidt hårdt...
Synes bare der er SÅ mange indlæg og: så gjorde min kæreste det... nu forlader jeg ham.... ska jeg forlade ham.... !?!?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.