Solajma skriver:
Først en stor
For det er fandme en træls situation at stå i...
Og nej, selvfølgelig er det ikke iorden at du "snuser" i hans private ting, men det ved du jo allerede.. Og hånden på hjertet, så har jeg selv gjort det samme engang med en tidligere kæreste (tror jeg mange har gjort, men de færreste indrømmer det - fordi det er NO GO!) Når først tilliden til en kæreste er brudt, er den MEGET svær at få genopbygget, hvis den nogensinde bliver det.
Som jeg forstår det har han været dig utro engang?? Og derfor kan jeg sagtens forstå hvor ondt det må gøre, at finde ud af at han har oprettet datingprofiler. Hvis det virkelig er for at møde en, han har gjort det. Men kunne det tænkes at han bare bruger siden (siderne) for at få en eller anden form for bekræftelse?? I har været sammen en del år efterhånden og selv om du uden tvivl elsker din kæreste højt, giver det ham måske et kick, at vide at der også er andre interesserede?? Uden at det behøver ende med noget "ulovligt"!
Hvis jeg var dig, ville jeg nok tage en snak med min kæreste og finde ud af, hvorfor han har behov for at have sådan en profil. Lad være med at beskylde ham for en hel masse fra start, men fortæl ham stille og roligt, at du har fundet ud af det, at det sårer dig, og at du er nysgerrig efter at vide hans behov for det, når han nu allerede er i et godt(??) forhold og skal til at være far.
På den anden side - hvis du kan se at der alligevel ikke rigtigt "sker noget på siden/profilen" og han i øvrigt er en sød, kærlig og opmærksom kæreste, som viser at han vil DIG. Skal du måske bare prøve at glemme det og vente med at tage diskussionen op til hvis han begynder at ændre adfærd.
Men igen... ØV, EN LORTE SITUATION!!!! Føler virkelig med dig!