Æg ud imorgen og nu med hold i ryggen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

ønskebørn74

Hold op noget lort... vi skal jo have taget æg ud imorgen....

Og så har jeg fået hold i ryggen... Fik nogle råd af vagtlægen... Og det hjalp lidt... Det bliver nogle hårde uger uden ibubrofen...

Nå men pyt... Bare det giver en bebs ud af det... For jer der ikke har set hvor godt det gik til scanningen igår... (totalt mange æg)...  :

https://www.baby.dk/debat/114561pi1/barnloeshedsbehandling/fantastisk-scanning-og-nu-dag-for-aegudtagninge----.aspx

Måtte bare lige af med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Og så har jeg fået hold i ryggen... Fik nogle råd af vagtlægen... Og det hjalp lidt... Det bliver nogle hårde uger uden ibubrofen...

Nå men pyt... Bare det giver en bebs ud af det... For jer der ikke har set hvor godt det gik til scanningen igår... (totalt mange æg)...  :

https://www.baby.dk/debat/114561pi1/barnloeshedsbehandling/fantastisk-scanning-og-nu-dag-for-aegudtagninge----.aspx

Ej øv...  Rigtig god bedring... Kan du ikke komme lidt varme på og så få manden til at give lidt lindrende massage?

KH Malene

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

Ej øv...  Rigtig god bedring... Kan du ikke komme lidt varme på og så få manden til at give lidt lindrende massage?

KH Malene

Lægen siger ingen varme... Isposer for at sænke hævelsen og øvelser... Det er nerven ud til skulder og venstre arm igen... Hvis jeg bliver ved med nogle timers mellemrum, siger han jeg muligvis kan få den på plads igen fordi det er en ny skade...

Anmeld

11. juni 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

Lægen siger ingen varme... Isposer for at sænke hævelsen og øvelser... Det er nerven ud til skulder og venstre arm igen... Hvis jeg bliver ved med nogle timers mellemrum, siger han jeg muligvis kan få den på plads igen fordi det er en ny skade...

Lad os da lige krydse fingre for succes med at få det til at forsvinde. Lidt dårlig timening.   Forsat god bedring.

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

Malene76 skriver:

Lad os da lige krydse fingre for succes med at få det til at forsvinde. Lidt dårlig timening.   Forsat god bedring.

1000 tak søde!!!!

God weekend!!!!

Lene

Anmeld

11. juni 2011

Malene76

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!!

God weekend!!!!

Lene

Tak og lige over.

Kram Malene

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Ååååhhh nej, det var da bare total dårlig timing. Håber du kan holde det ud

God bedring til dig

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Det er godt nok skidt.  Men du må vel gerne tage lidt smertestillende efter udtagningen om ikke andet?? 

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

Nessie skriver:

Ååååhhh nej, det var da bare total dårlig timing. Håber du kan holde det ud

God bedring til dig

1000 tak søde!!!!!

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er godt nok skidt.  Men du må vel gerne tage lidt smertestillende efter udtagningen om ikke andet?? 

jeg må tage ibubrufen idag og imorgen... derefter kun panodil... puha det bliver en hård omgang... men jeg får da en pause under udtagningen og nogle timer efter... får jo morfin ved udtagningen... så nu må vi se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.