Mam flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

AnneBJ

Hvilken sterilisator skal jeg købe? Det er de store flasker (260 ml) jeg har, og jeg vil gerne kunne ordne 6 flasker af gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

AnneBJ

11. juni 2011

6800

du behøver ikke steralisator til MAM flasker....du skruger bunden af og ligger den øverste ring inkl sut ned i bunden, skruger selve flasken på igen, putter ca 20 ml vand i og lægger lået løst på....så i microovnen....1 flaske = 3 min, 2 flasker = 4 min, 3 flasker = 5 min osv

Anmeld

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Vi brugte en Avent dampsterilisator... 5 -6 mam flasker kunne der være i

Anmeld

11. juni 2011

6800

11. juni 2011

AnneBJ

6800 skriver:

Du kan se her hvordan

http://www.mambaby.com/mam/data/.cs/mam/volumes/51/files/5170/thumbs/master.jpg

Ih tak, det var rigtig smart! Troede bare den ikke blev ordentlig ren så, men det ser sørme smart ud! Det må jeg prøve imorgen! Mange tak! 

Anmeld

11. juni 2011

Maria-s

For FILAN det er smart!! Her har jeg kogt og kogt OG kogt dem!..... Men DET er da slut nu!!!

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

For FILAN det er smart!! Her har jeg kogt og kogt OG kogt dem!..... Men DET er da slut nu!!!

Ih Maria, hvor er det godt!! Jeg er SÅ glad for at det er dem jeg har købt, jeg anede det heller ikke, det var bare dem de havde i Rema

Anmeld

11. juni 2011

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ih Maria, hvor er det godt!! Jeg er SÅ glad for at det er dem jeg har købt, jeg anede det heller ikke, det var bare dem de havde i Rema

Hej Anne! Hvor ER jeg glad for at høre du har truffet en beslutning, du lyder i dine indlæg som om du har fået MEGET mere gåpåmod og er blevet glad igen

Jeg købte MAM flaskerne fordi så var jeg så sikker som jeg kunne blive på at der ikke var skadelige stoffer i plastikken (for jeg kan huske der for noget tid siden var fremme omkring sutteflasker og at der var kræftfremkaldende stoffer i)

Nå bettemanden ligger ved siden af og STOR skider, så jeg vil smutte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.