Jeres maver uge 38/39??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.223 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Zibi_84

Hej piger. Jeg tager hul på uge 39 i morgen. Synes ikke min mave vokser helt så meget mere? Den er stor, men det er som om den står i stampe!? Nogen der oplever det samme? Synes i min mave er lille i forhold til at der er 14 dage til termin? Hvor store var/er jeres deromkring? Mvh. Zibi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Nessie

Min mave voksede heller ikke meget til sidst (heldigvis ) Den var meega stor, og jeg kunne ikke være nogen steder.

Jeg synes din mave har en rigtig flot størrelse og form

Anmeld

11. juni 2011

Nynne88

Jeg er ikke så langt henne så kan desværre ikke svare på det - men vil sige at du ser SÅ flot ud. Maven er så flot!

Anmeld

11. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Jeg var ovre på min gamle arbejdsplads da jeg havde 4 dage til termin, og der troede de at der var mindst 2½ mdr til .. Jeg var ikk ret stor omkring maven .. Det er jo forskelligt fra person til person

Billedet er fra 21/9-2010 og havde termin 2/10-2010

Anmeld

11. juni 2011

MIWULA

jeg sys ikk din mave ser lille ud  sån så min mave ud i uge 39

Anmeld

11. juni 2011

Valle81

Lille - jeg synes du har en meget stor og flot mave:0) Den ser jo ud til at passe til din krop:0) Du er jo en slank pige:0)

Her er billdede af mig 38+0 med barn nummer 2 - har ikke billeder fra 1. graviditet på pc.

Jeg er overvægtig - bare lige til info:0)

Anmeld

11. juni 2011

S-anne

Den ser meget fin ud din mave - og ser ikke lille ud synes jeg. Grunden til at den ikke vokser så meget tilsidst kan være fordi din mave synker lidt og derfor ændrer form i forhold til tidligere.

Jeg sætter lige et billede af mig ind da jeg var 38+4. Jeg tror vi omtrent er lige store  

Anmeld

11. juni 2011

2babygirls

Zibi_84 skriver:

Hej piger. Jeg tager hul på uge 39 i morgen. Synes ikke min mave vokser helt så meget mere? Den er stor, men det er som om den står i stampe!? Nogen der oplever det samme? Synes i min mave er lille i forhold til at der er 14 dage til termin? Hvor store var/er jeres deromkring? Mvh. Zibi

Her er min manve i uge 38 og 39
Jeg er 177 cm høj og meget tynd, så derfor kan jeg gemme meget baby derinde
Synes din mave er fiiiin!!!

Anmeld

11. juni 2011

Thereseh

Zibi_84 skriver:

Jeg er 39 + 0 i morgen, og din mave er større end min  Rigtig flot mave du har!

Anmeld

11. juni 2011

TinaPina

Jeg synes da du ser super fin ud

Min ser sådan ud i torsdags 38+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.