Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæresten og jeg er fuldstændig ideforladte men vi vil gerne finde på en eller anden form for aktivitet i dag (midtjylland). Vi har været inde over Randers regnskov men de har stort arrangement i dag så der bliver garanteret proppet med mennesker. Men hvad kan vi ellers lave? Vi skal i Legoland i morgen . Vi har også snakket om en lille kanotur på åen eller en cykeltur, men det synes jeg godt nok er lidt for aktivt
Så hjælp mig piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor i midtjylland .. eller hvor langt vil i køre ?
måske skulle i tage i naturen med picnikkurv .. skov eller strand
evt en badesø ... der ligger et par stykker i min hjemegn
Hvad med en tur i Ree Park - www.reepark.dk
serinasmor skriver: hvor i midtjylland .. eller hvor langt vil i køre ? måske skulle i tage i naturen med picnikkurv .. skov eller strand evt en badesø ... der ligger et par stykker i min hjemegn
Jeg bor i Silkeborg. Men det gør ikke noget at vi skal køre 50 - 80 km. Bare det er sjovt . Han havde også inviteret mig i Lalandia men jeg synes ikke lige badning og mens hører sammen, så det gør vi en anden dag
hmmm .... givskud løvepark måske ??
serinasmor skriver: hmmm .... givskud løvepark måske ??
Det var et godt bud . Det kommer da lige på listen
hvis du kigger på silkeborgs turistinformation på nettet, er der under "turist" og "oplevelser" nogle muligheder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128