føde i vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Hej tøser

sad lige og spekulerede over om, der kræves noget specielt for at måtte føde i vand ??? jeg vil nemlig vildt gerne føde i vand er det ens eget valg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

MetteDN

den-lykkeligste skriver:

Hej tøser

sad lige og spekulerede over om, der kræves noget specielt for at måtte føde i vand ??? jeg vil nemlig vildt gerne føde i vand er det ens eget valg ?

det er ens egen valg Det eneste det kræver er at du siger ja tak til at få tømt tarmen ..

Anmeld

11. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

MetteDN skriver:

det er ens egen valg Det eneste det kræver er at du siger ja tak til at få tømt tarmen ..

haha okey

Anmeld

11. juni 2011

Mor Christa

ja, det er dit eget valg da jeg fødte victor, skulle jeg også ha' født i vand, det var aftalt da jeg mødte op på sygehuset første gang.. Men de blev ved med at sende mig hjem. Da jeg så kom på sygehuset sidste gang, var jeg allerede 9 cm åben - uden smertestillende !!!! Så jeg kunne ikk nå at tømme tarmen inden ;P fik dog lov at ligge der i to timer indtil jeg skulle presse.. ÅÅHHH det var skønt!!! det kan anbefales!

Anmeld

11. juni 2011

Zibi_84

Hej tøser

Hej. Jeg har selv sagt fra starten af min graviditet at jeg vil føde i vand! Så var min mand og jeg på rundvisning på fødegangen forleden, og der fortalte hun at hvis det hele forløber planlagt, så kan man få lov at komme ned i vandet og presse. Men hvis man bliver sat i gang, eller hvis fostervandet er lidt grønt, så får man ikke lov. Den besked fik vi. Men jeg krydser finger for at du får muligheden, og mig selv også Mvh. Zibi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.