Privat pasning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

BabyThilde

Thilde er i privat dagpleje, og vi plejer at få tilskudet til den første, det er også kommet som det skal, men nu kan jeg se de har overført et tilskud mere til mig igår. Nogle der har fået det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

BabyThilde

nogle der ved hvorfor?

Anmeld

11. juni 2011

BabyThilde

11. juni 2011

Valle81

BabyThilde skriver:

Thilde er i privat dagpleje, og vi plejer at få tilskudet til den første, det er også kommet som det skal, men nu kan jeg se de har overført et tilskud mere til mig igår. Nogle der har fået det samme?

Hey,

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg har et spørgsmål til dig:0)

Vores søn skal også starte i privat dagpleje her til August.

Vi skal jo betale første gang til 1/8 - tilskuddet på de 75% fra kommunen - kommer de til den 1/8 eller først senere?? Kan du hjælpe mig med det.

Dagplejren siger det kommer sidst på måneden, men jeg har en veninde der siger at de unne selv vælge mellem at få det med det samme eller sidst på måned?? Så nu er jeg forvirret:0)

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

BabyThilde skriver:

Jeg vil tro det er en fejl.
Kommunen glemte engang at overføre pengene, det er åbenbart noget de skal gøre manuelt (i hvert fald i min kommune)

Prøv at ringe til dem på tirsdag, så du ikke lige pludselig får en regnng på beløbet, hvis det er sat for meget ind

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Valle81 skriver:

Hey,

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men jeg har et spørgsmål til dig:0)

Vores søn skal også starte i privat dagpleje her til August.

Vi skal jo betale første gang til 1/8 - tilskuddet på de 75% fra kommunen - kommer de til den 1/8 eller først senere?? Kan du hjælpe mig med det.

Dagplejren siger det kommer sidst på måneden, men jeg har en veninde der siger at de unne selv vælge mellem at få det med det samme eller sidst på måned?? Så nu er jeg forvirret:0)

I min kommune er tilskuddet bagudbetalt, så den første måned skulle vi betale det fulde beløb selv.

Til gengæld fik vi så også tilskuddet i den måned han startede i vuggestue, men det virker bare ikke særlig logisk

Anmeld

11. juni 2011

Valle81

Nessie skriver:

I min kommune er tilskuddet bagudbetalt, så den første måned skulle vi betale det fulde beløb selv.

Til gengæld fik vi så også tilskuddet i den måned han startede i vuggestue, men det virker bare ikke særlig logisk

Ja sådan har vi også fået det af vide af DP:0) Så er det nok som det skal være - men er det så at man betaler den 1 og tilskuddet kommer den sidste hverdag i mdr??

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Valle81 skriver:

Ja sådan har vi også fået det af vide af DP:0) Så er det nok som det skal være - men er det så at man betaler den 1 og tilskuddet kommer den sidste hverdag i mdr??

Ja, det mener jeg. Kan egentlig ikke huske det 100 %

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.