skal begynde på arbejde igen på søndag og lysten er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2008

trolden

jeg har lige været sygemeldt i små 3 uger pga jeg fik lavet en nedgroede negl, som jeg så fik streoptekker i, jeg skal så strate på arbejde igen på søndag og der er bare ikke lysten der driver værke...

Før var jeg bare så glad for mit job, jeg stod op længe før jeg skulle møde og var ikke bange for at nappe et par ekstra timer hvis der var brug for det..

Tingene er bare så underlig, alle gå og snakker om hinanden pg jeg mener virkelig snakker om hinanden, de slader om hinanden, snakker med med temelederen om det kan man godt renge med at resten af personalen ved det dag efter.

Folk kan ikke samarbejde, og jeg føger at jeg ikke slå til, at man ikke rigtig vil bruge mig, at jeg bare er et nul... jeg syntes ikke jeg kommer videre at jeg lære noget..

jeg er ikke uddannet men er inde for at få mere erfaring da jeg gerne vil have haft uddannelsen.
Mange mener at de ved mere og er meget bedre ende andre.. jeg er tit sur og træt når jeg komme hjem hvad jo kommer til at gå ude over min familie..

Tænker tit over om jeg skulle findet et andet sted, men vil de overhovede tag en når jeg er gravid??
Men tanken om at jeg skal være der i 3 mdr endnu den er ikke til at holde ud.. jeg kan ente blive eller komme på kontanthjælp.. hvad vil så være bedst??

jeg har bare brug for at få luft.. tænker bare også hvad der er bedste for babyen den bliver jo også påvirke af at jeg er stresse og ikke har det godt på min arbejdeplads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

pipsen

Jeg synes, at du skal tage til lægen og tage en snak. Forklar, at du føler det påvirker dig og din graviditet. Evt. kan du også kontakte fagforeningen, de kan sikkert også rådgive dig i forhold til dine muligheder. Hvis du snakker med lægen, så smør da lidt ekstra på med træthed osv. Søg så videre, mens du er på barsel, så du kan starte på en frisk bagefter. Pøj pøj med det hele...
/Lena

Anmeld

27. november 2008

trolden

jeg har snakket med fagforeningen og de siger at jeg skal tage en snak med tilidrespitanten og hvis der ikke hjælpe så søg væk. problemet er bare at man nok ikke vil ansatte mig nu jeg er gravid.. men har da tænke på at snakke med lægen hvis det hele bliver for meget

Anmeld

27. november 2008

MorCamilla

trolden skriver:

jeg har snakket med fagforeningen og de siger at jeg skal tage en snak med tilidrespitanten og hvis der ikke hjælpe så søg væk. problemet er bare at man nok ikke vil ansatte mig nu jeg er gravid.. men har da tænke på at snakke med lægen hvis det hele bliver for meget

Jeg er lige ved at sige at så er kommunens kontant hjælp da bedre... Jeg ved godt at der rigtig mange steder bliver "set ned" på kontalthjælpsmodtagere..
Men hvis du har et job som trætter dig så meget, og du ikke har det godt med at komme på jobbet mere, så ville jeg da synes at det er den bedste mulighed, for det er da ikke så meget ved at tage på et job der køre en ned i sidste ende...
Alt held og lykke med det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

27. november 2008

trolden

ja det kan godt være du har ret Det er jo heller ikke det sjoveste at tag på job og man bare glæder sig til at skulle hjem igen.

Jeg vil nok kunne få en sygemeldning af min ejen læge, men jeg syntes ikke at jeg kan tillade mig at sygemelde mig på det grundlag..

jeg har tænkt lidt på om jeg evt kunne komme på kontanthjælp også de kunne send mig ud på et plejehjem i et par timer isteden for deres andre aktivering steder.. men skal jeg være ærlig så syntes jeg det er svært, på den ene måde vil jeg gerne forsætte men på den anden måde er lysten væk..
jeg syntes bare ikke at der kan være rigtig at voksen mennnesker skal bagtale hinanden og at man skal opdele folk af efter hvad for en uddannelse de har..

Anmeld

27. november 2008

MorCamilla

ja det kan godt være du har ret Det er jo heller ikke det sjoveste at tag på job og man bare glæder sig til at skulle hjem igen.

Jeg vil nok kunne få en sygemeldning af min ejen læge, men jeg syntes ikke at jeg kan tillade mig at sygemelde mig på det grundlag..

jeg har tænkt lidt på om jeg evt kunne komme på kontanthjælp også de kunne send mig ud på et plejehjem i et par timer isteden for deres andre aktivering steder.. men skal jeg være ærlig så syntes jeg det er svært, på den ene måde vil jeg gerne forsætte men på den anden måde er lysten væk..
jeg syntes bare ikke at der kan være rigtig at voksen mennnesker skal bagtale hinanden og at man skal opdele folk af efter hvad for en uddannelse de har..

Ja jeg kan godt følge dig.. Bare hele tiden have i baghovedet hvis du er mest ked af at være der - selv om der er nogle gode ting ved det.. Så er det ikke det vær..
Vi har kun et liv - og hvorfor spilde det på et job der gør os kede af det og trætte og udkørt..?? (bare min holdning)

Ja det skulle da kunne lade sig gøre at snakke med kommunen om noget aktivering på et andet plejehjem, når det er sådan et job du gerne vil have - jeg kan ikke lige umidbart se at det skulle være et probelm.. Men prøv at snakke med dem om det hvis det er det du bestemmer dig for...

Jeg synes også at et er en skræmmende tanke at man ikke engang kan være på en arbejdsplads. For voksne mennesker. Uden at kunne være fri for sladder, bagtalen osv. Det må simpelthend være forfærdeligt... Men det er vel på alle arbejdspladser i mere eller mindre grad... (jeg ved det ikke - bare et gæt)

Og hvorfor alt det fis med om man har en uddannelse eller ej. Det har jeg Aldrig forstået (det kan jeg jo også nemt sige da jeg ikke har en uddannelse) Men hvorfor ikke se på de kvalifikationer man som person har, i stedet for hvor længe man har gået i skole... ?? Ja jeg forstår det ikke...

Anmeld

28. november 2008

trolden

Ja jeg kan godt følge dig.. Bare hele tiden have i baghovedet hvis du er mest ked af at være der - selv om der er nogle gode ting ved det.. Så er det ikke det vær..
Vi har kun et liv - og hvorfor spilde det på et job der gør os kede af det og trætte og udkørt..?? (bare min holdning)

Du har ret hvor skal man være et sted hvor man er ked af det?? De er jo ligeglad hvordan man har det de vil jo helst have at man arbejder dobbel så hurtig som man gør, og der er sku ingen kære mor hvis jeg en dag skulle blive dårlig og måske skal gå hjem så skal man høre for det...

ja kan endelig heller ikke forstå hvorfor at det skal være sådan på en arbejdeplads?? man der er jo så meget man ikke skal forstå.....

Jeg vil give det en chance til jeg skal til læge den 10 dec. er det helt umulig at være der må jeg høre hvad han syntes om en sygemeldning, der er nemlig ikke min ejen læge jeg skal ind til, desværre, men hun har ikke tid kan man endelig snakke med seketæren om en sygemeldning??
jeg har fortiden svært ved at sove om natte klokken bliver tæt på 3 før jeg kommer i drømmeland og skal op igen kl 6.. har ond i maven ved ikke om det kan have noget med jobbet at gøre... har haft en dep. før og noget kunne måske tyde på at den er på vej tilbage.. desværre... og ja så gør det job det jo ikke bedre vel at man gå og er ked af det hele tiden og ikke føgler at man høre til og at de bare tramper på en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.