Ja jeg kan godt følge dig.. Bare hele tiden have i baghovedet hvis du er mest ked af at være der - selv om der er nogle gode ting ved det.. Så er det ikke det vær..
Vi har kun et liv - og hvorfor spilde det på et job der gør os kede af det og trætte og udkørt..?? (bare min holdning)
Du har ret hvor skal man være et sted hvor man er ked af det?? De er jo ligeglad hvordan man har det de vil jo helst have at man arbejder dobbel så hurtig som man gør, og der er sku ingen kære mor hvis jeg en dag skulle blive dårlig og måske skal gå hjem så skal man høre for det...
ja kan endelig heller ikke forstå hvorfor at det skal være sådan på en arbejdeplads?? man der er jo så meget man ikke skal forstå.....
Jeg vil give det en chance til jeg skal til læge den 10 dec. er det helt umulig at være der må jeg høre hvad han syntes om en sygemeldning, der er nemlig ikke min ejen læge jeg skal ind til, desværre, men hun har ikke tid

kan man endelig snakke med seketæren om en sygemeldning??
jeg har fortiden svært ved at sove om natte klokken bliver tæt på 3 før jeg kommer i drømmeland og skal op igen kl 6.. har ond i maven ved ikke om det kan have noget med jobbet at gøre... har haft en dep. før og noget kunne måske tyde på at den er på vej tilbage.. desværre... og ja så gør det job det jo ikke bedre vel at man gå og er ked af det hele tiden og ikke føgler at man høre til og at de bare tramper på en..
Anmeld