skal begynde på arbejde igen på søndag og lysten er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. november 2008

trolden

jeg har lige været sygemeldt i små 3 uger pga jeg fik lavet en nedgroede negl, som jeg så fik streoptekker i, jeg skal så strate på arbejde igen på søndag og der er bare ikke lysten der driver værke...

Før var jeg bare så glad for mit job, jeg stod op længe før jeg skulle møde og var ikke bange for at nappe et par ekstra timer hvis der var brug for det..

Tingene er bare så underlig, alle gå og snakker om hinanden pg jeg mener virkelig snakker om hinanden, de slader om hinanden, snakker med med temelederen om det kan man godt renge med at resten af personalen ved det dag efter.

Folk kan ikke samarbejde, og jeg føger at jeg ikke slå til, at man ikke rigtig vil bruge mig, at jeg bare er et nul... jeg syntes ikke jeg kommer videre at jeg lære noget..

jeg er ikke uddannet men er inde for at få mere erfaring da jeg gerne vil have haft uddannelsen.
Mange mener at de ved mere og er meget bedre ende andre.. jeg er tit sur og træt når jeg komme hjem hvad jo kommer til at gå ude over min familie..

Tænker tit over om jeg skulle findet et andet sted, men vil de overhovede tag en når jeg er gravid??
Men tanken om at jeg skal være der i 3 mdr endnu den er ikke til at holde ud.. jeg kan ente blive eller komme på kontanthjælp.. hvad vil så være bedst??

jeg har bare brug for at få luft.. tænker bare også hvad der er bedste for babyen den bliver jo også påvirke af at jeg er stresse og ikke har det godt på min arbejdeplads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

pipsen