Mam sut 0-2 mdr...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.681 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

birthee

Er der nogen der ved hvor man kan købe MAM sutter 0-2 måneder??? Dem der hedder 0-6 mdr. er nemlig for store til Caroline...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

morethanperfect

birthee skriver:

Er der nogen der ved hvor man kan købe MAM sutter 0-2 måneder??? Dem der hedder 0-6 mdr. er nemlig for store til Caroline...

Føtex , kvickly

Anmeld

11. juni 2011

Moar2011

birthee skriver:

babysam ..

Anmeld

11. juni 2011

birthee

morethanperfect skriver:

Føtex , kvickly

kiggede i føtex igår, de har dem ikke... kunne heller ikke finde dem i kvickly...

Anmeld

11. juni 2011

MissTooze

Jeg købte dem Emma havde i Ønskebørn

Anmeld

11. juni 2011

morethanperfect

birthee skriver:

kiggede i føtex igår, de har dem ikke... kunne heller ikke finde dem i kvickly...

Hm , jeg købte dem i føtex .. 

Anmeld

12. juni 2011

birthee

morethanperfect skriver:

Hm , jeg købte dem i føtex .. 

der er nok forskel på hvor stort sortimentet er, alt efter hvor stor butikken er... men jeg fandt dem i kære børn i kolding

Anmeld

12. juni 2011

L-Mortil3

Købte mine MAM 0-2 mdr på apoteket Ellers sælger de dem også på deres hjemmeside

Anmeld

12. juni 2011

morethanperfect

birthee skriver:

der er nok forskel på hvor stort sortimentet er, alt efter hvor stor butikken er... men jeg fandt dem i kære børn i kolding

Så meget forskel kan der heller ikke være på føtex butikker .. Og de handler for det meste med samme være

Anmeld

12. juni 2011

birthee

morethanperfect skriver:

Så meget forskel kan der heller ikke være på føtex butikker .. Og de handler for det meste med samme være

Det ved jeg godt, men de har dem desværre ikke her i faaborg... det er jo den sut der hedder mam mini... og så står der 0-2 måneder på dem...men det kan jo være de har taget dem ud af sortimentet pga. de har fået avent ind..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.