Hurtig vægtøgning under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Jemion

Jeg er 29 uger henne og har snart taget +20 kg på, synes jeg spiser okay sundt og får frugt og sådan hver dag taget i betragtning før jeg blev gravid vidste jeg næsten ikke hvad frugt var.

Synes det går alt for hurtigt på 1½ månede har jeg taget 3½ kg på

Nogen gode ideer til hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre for at jeg ikke ryger op på +30 inden uge 40?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Nettemor

Jemion skriver:

Jeg er 29 uger henne og har snart taget +20 kg på, synes jeg spiser okay sundt og får frugt og sådan hver dag taget i betragtning før jeg blev gravid vidste jeg næsten ikke hvad frugt var.

Synes det går alt for hurtigt på 1½ månede har jeg taget 3½ kg på

Nogen gode ideer til hvad det kan være eller hvad jeg skal gøre for at jeg ikke ryger op på +30 inden uge 40?

synes du skal høre din JM. hvis hun ikke er bekymret behøver du heller ikke.. men har du grav sukkersyge?

Anmeld

11. juni 2011

Jemion

nettemor skriver:

synes du skal høre din JM. hvis hun ikke er bekymret behøver du heller ikke.. men har du grav sukkersyge?

Det får jeg at vide om jeg har på mandag

Anmeld

11. juni 2011

Nettemor

Jemion skriver:

Det får jeg at vide om jeg har på mandag

mandag? helligdag? jamen så må du snakke med dem der. for folk tager jo forskelligt på så kan være svært at sige. men du skal helt klart snakke med JM eller læge. også for at få ro i sindet..

Anmeld

11. juni 2011

Jemion

nettemor skriver:

mandag? helligdag? jamen så må du snakke med dem der. for folk tager jo forskelligt på så kan være svært at sige. men du skal helt klart snakke med JM eller læge. også for at få ro i sindet..

Når ja jamen så må det jo blive tirsdag Oki jeg prøver at tage en snak med min læge og høre ad

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Jeg ville også li vente og høre svaret på grav-sukkersyge..

Men du kan "desværre" sagtens tage så meget på nu, det jo nu bebsen den for alvor vokser

Jeg selv havde indtil 5-6 mdr næsten ikk taget på, 1,5-2 kg måske.
Men pga øget vand i kroppen osv senere, så endte jeg på 20 kg.
Og endte også med at blive sat igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.