havnens dag horsens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

NinaNymannMadsen

er der andre her inde fra der tager til havnens dag idag i horsens?

tror måske mig og asta hvertfald tager der ned, derfor kunne det da være sjovt måske at mødes med noeg af jer skønne skønner kvinder her inde fra.

har aldrig været der før så ved ikk om det er noget ved heller så i må da også gerne fortælle om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

er der virkelig ingen der skal der ned eller kan fortælle om det?

Anmeld

11. juni 2011

AD

Hej!

Jeg har ikke deltaget før så jeg ved ikke lige så meget om det men jeg tror at vi tager en tur derned for at se det.

Her er et link: http://www.havnensdag.dk/ 

Der er en masse aktiviteter og en hel del at se på så jeg håber at det er noget ved.

Kh Dina

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

AD skriver:

Hej!

Jeg har ikke deltaget før så jeg ved ikke lige så meget om det men jeg tror at vi tager en tur derned for at se det.

Her er et link: http://www.havnensdag.dk/ 

Der er en masse aktiviteter og en hel del at se på så jeg håber at det er noget ved.

Kh Dina

okay. vi regnede nemlig også med at tage der ned og se. tror det kunne være godt for asta at komme ud og opleve det. også bare det at der står der er dyr der også det er rigtig godt for det er hun helt vild med.

har været inde og læse lidt om hvad der er. men det kunne jo også være rart at høre fra nogen der rent faktis har været der om deres erfaring med det.

men håber da at vejret holder så man kan holde ud at være der nede.

Anmeld

11. juni 2011

lisesp83

Årh ville gerne, men Julie er syg.

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Årh ville gerne, men Julie er syg.

årh hvor træls. hvad fejler hun?
god bedring hvertfald til hende

Anmeld

11. juni 2011

lisesp83

NNM skriver:

årh hvor træls. hvad fejler hun?
god bedring hvertfald til hende

Jamen ved det ikke helt. Feber og pylret.. Hun koger helt om natten. Hvis det ikke blir bedre inden weekenden er omme, så tager jeg hende til læge næste uge.

Vagtlægen siger, at så længe hun snakker og man kan få kontakt med hende, og at feberen ikke er alamerende, så vil de ikke se hende derude.

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

lisesp83 skriver:

Jamen ved det ikke helt. Feber og pylret.. Hun koger helt om natten. Hvis det ikke blir bedre inden weekenden er omme, så tager jeg hende til læge næste uge.

Vagtlægen siger, at så længe hun snakker og man kan få kontakt med hende, og at feberen ikke er alamerende, så vil de ikke se hende derude.

årh lille stakkel. håber da snart hun er frisk igen.

Anmeld

11. juni 2011

mn

nogle af jer der kan fortælle mig hvad man lige kalder for havnetrekanten i horsens? var det der dronningen kom ind med båd? eller er det derude hvor cirkus plejer at ligge? eller et helt 3. sted :b?

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

metteswn skriver:

nogle af jer der kan fortælle mig hvad man lige kalder for havnetrekanten i horsens? var det der dronningen kom ind med båd? eller er det derude hvor cirkus plejer at ligge? eller et helt 3. sted :b?

man kan ikk undgå at se det når man kommer der hen. der er så mange mennesker der. er lige kørt forbi da vi lige ha været i bilka.
nu ved jeg ikk lige hvor dronningen kom ind da jeg ikk var der og så hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.