av ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg er i uge 23 uger og er blevet ret øm - eller det gør ret ondt ovenpå fruen.. det er ikke i selve skeden men ovenpå musklen eller knoglen ømheden er påbegyndt, erfaringer omkring dette ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Anonym trådstarter

UPS uge 32!!!!!

Anmeld

11. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

UPS uge 32!!!!!

Hej :-)

Aner ikke hvad det er men det må da bestemt ikke være rart, har du prøvet at ringe til vagtlægen og hørt hvad han siger ?

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Hej :-)

Aner ikke hvad det er men det må da bestemt ikke være rart, har du prøvet at ringe til vagtlægen og hørt hvad han siger ?

Nej det har jeg ikke

var lige ved lægen i tirsdags og alt så fint ud og blev mærket ovs. Der spurgte han mig om jeg var øm præcis der hvor jeg er øm nu - men på det givende tidspunkt var jeg ikke øm og måtte sige nej, men dagen efter blev jeg

Anmeld

11. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke

var lige ved lægen i tirsdags og alt så fint ud og blev mærket ovs. Der spurgte han mig om jeg var øm præcis der hvor jeg er øm nu - men på det givende tidspunkt var jeg ikke øm og måtte sige nej, men dagen efter blev jeg

Måske er det ømhed efter han har mærket der,. Men jeg ville ringe engang til vagtlægen imorgen hvis du stadig er øm,.!

for det ikke er af nogen betydning

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Måske er det ømhed efter han har mærket der,. Men jeg ville ringe engang til vagtlægen imorgen hvis du stadig er øm,.!

for det ikke er af nogen betydning

tjo måske

det gør kun ondt når jeg går meget eller har lagt for længe.. det en smerter der går i takt med de andre alm. smerter når kroppen er træt eller bruger den meget.. men ellers må jeg ringe til en læge

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Anonym skriver:

jeg er i uge 23 uger og er blevet ret øm - eller det gør ret ondt ovenpå fruen.. det er ikke i selve skeden men ovenpå musklen eller knoglen ømheden er påbegyndt, erfaringer omkring dette ??

Det kunne umiddelbart godt lyde som bækkensmerter.

Hvis det ikke er alt for slemt, så prøv at vente til tirsdag, og ring til lægen, og hvis det er meget slemt, så må du jo have fat i lægen.

Men så længe det ikke er selve maven der gør ondt, så ville jeg ikke være bekymret

Anmeld

11. juni 2011

jeansmummie

Det lyder som bækken smerter det er meget normalt for mig omkring d tidspunkt tror du skal prøve og slappe af og holde dig i ro babyen er jo også v og været lidt tung samt kroppen knus her fra

Anmeld

11. juni 2011

Sitrani

Det er sikkert bækkensmerter i symfysen eller det man kender som skambenet... Der har jeg mega ondt, og har haft det i et par måneder nu, og jeg er 37+0 idag..... man kan ikke gøre så meget andet end måske at begynde at træne bækkenbunden, så dine muskler er stærke, ellers har en fysioterpeut sagt til mig, at man skal holde mange små pauser i løbet af dagen, men ikke ligge sig på sofaen i flere timer - man skal holde den fysiske aktivitet oppe, uden at presse sig selv selvfølgelig - jeg mener, man skal ikke bare ligge sig ned, fordi man har ondt, men holde en del flere pauser i løbet af dagen, så man ikke overbelaster.... det er det jeg har fået at vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.